Let the challenge begin

KathMor

Forumet er livet
Der reiste James gitt...... [:o]

[:o] huff... når kommer han tilbake?

tenker meg d blir litt stusselig ja, blir litt tomt og samtidig veldig ikketomt m tanke på alt som skal gjøres alene...

håper d går bra og bruk oss som en klagemur, få ut ting...så skal du se alt blir lettere[;)] men kan jo hende vi blir en skrytemur også, kan jo hende det går supert[:)]

tvitvi!

Så gode dere er jenter - der skal bli brukt til ALT [8D][;)]

Han er borte i 2 uker nå, så det er jo egentlig ikke leng... Meeeeen tror det blir lenge med 2 barn gitt [&:] Morran gikk fint, Isabelle styra litt melom 05 og 06 i natt, så hun sover ENDA! DVS at morra stellet, følge Emma i barnehagen og sånt gikk på skinner - koselig den morra stunden med store-jenta mi og meg

Han har jo vært hjemme i 4 uker nå (tenk Isabelle er 4 uker i morra.... fy som tiden flyr [:o] *PANIKK*), så har jo blitt vant med å ha han rundt meg... Jaja, det positive er at jeg endelig kan se på all den norske TVén jeg vil [8D]

Det går nok kjempe fint skal du se [:)]
Å de to ukene går raser fort [:)]

Bare senk kravene til ALT du gjør! Det kommer til å gå superfint!!
Blir du sliten så tenk at det går over!

OG for all del, klag til oss!!!! Og skryt til oss!!

Ja det er nok hemligheten til det meste - om det blir tøft så må man bare tenke "Dette er kun en kort periode i livet"... Og egentlig en koselig tid man garantert kommer til å savne! Så ja, det skal jeg være flink til å tenke [:)]
SÅ langt så har det gått fint - tar det som et tegn på hvordan resten kommer til å gå.. hahah - etter 1 time alene med dem sammen, hvor Isabelle sov [8D]

ORIGINAL: Lene1986

Det går nok kjempe fint skal du se [:)]
Å de to ukene går raser fort [:)]

stor klem [:)][:)]

gruer meg til minsten kommer og mannen blir borte i dager/uker evt mnd.. men heldighvis har jeg mamman og pappan min like i nærheten og en superflink storesøster [:)]
så beundrer deg jeg, syntes du er superflink.. [:)][:)]

åssen er det framover da, skal james pendle mye fram og tilbake? eller blir det noe flytting for godt?

Husker såå godt når mannen reiste for første gang når Anna var 5 uker gammel. Syns det var veldig skummelt, og det ble noen slitsomme netter. Men det fine oppi det hele var at det ikke var noen hensyn å ta annet enn Anna, så vi gjorde akkurat det vi hadde lyst til, når vi hadde lyst til det.
Blir nok en større utfordring med 2 , men det klarer du helt fint!!!![:D][:D] Emma er jo heldigvis i bhg på hverdagene, og i helgene kan dere alliere dere med noen på playdate eller annet kjekt!![:)]
Og ikke minst så får du litt tid for deg selv. Og fjernkontrollen for deg selv...[8D][:D]

You can do this! Bit tenna sammen og kvinn deg opp!![8D][:D]

So far , so good! [:D]

Er på mange måter lettere å ha Emma alene faktisk [8|] Da er vi rett i våre rutiner og våre gjøre måter... Hun spurte etter Daddy i dag da stakkars... Da må vi si at Daddy is working.... jaja - to uker flyr de [:)]

NÅ koser jeg meg med et lite glass cola, cafe cookies og masse tente stearinlys i leiligheten. Venter på at lille-snuppa skal våkne så hun kan bli stelt for natta hun og [:)]

Dere blir iallefall ikke dritlei av hverandre[8D]

Men skjønner godt utfordringen og jeg syns du er tøff! [:D]

Back
Topp