let`s talk about sex... tralalal

Jeg maser om det :D og tror du ikke gubben sa han bare skulle sjekke noe i går på tlf og i neste sekund lå han å snorka :O du kan jo tro han fikk høre det i dag :P det ble ikke bedre når han begynte å le i da xD

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har vi sex når vi føler for det :) ca annen hver dag, i helgen pleier det å bli hver dag :)

Har vært skuffende lite siste 2 ukene.. Men har en samboer som har skadet kneet og har hatt lite bevegelse i foten.. Ikke like fristende når jeg må gjøre alt arbeidet
Lysten er absolutt til stedet så kommer se bok nå som han er bedre ;)

Er det noe galt med meg :rolleyes:
Vi har hatt sex hver dag vi siden testen ble positiv. for oss er det helt naturlig å ha sex hver dag. :schocked028
Det er jo bare fantastisk for dere :) Nyt og vær happy, du! Thumbs up!!!

Her har det ikke vært noe sex siden positiv test. Føler at vi kanskje "ødelegger" noe hvis vi har det. Bare tull selvfølgelig, men kan ikke noe for tenkemåten... Men må vel trå til igjen, er jo på en måte limet i et forhold sex...;-)

Vi hadde mer sex før vi fikk barn, men det er ikke så verst nå heller. Ikke merket så mye forskjell på sexlivet siden vi fikk positiv test, men jeg tror mannen synes det er litt sexy at jeg er gravid for han er litt mer kosete enn vanlig. Gleder meg jeg til får litt ordentlig mage og føler meg gravid-sexy :thumright

(Og så gleder jeg meg til etter renselsen og alt er i orden igjen der nede, for de første månedene etter at alt var i orden etter forrige fødsel så ble orgasmene mye sterkere - og kom lettere ;) )

Har akkurat fått samleieforbud de neste ukene av legen pga fare for blødninger...DET er ikke stas...Buhuu! :oops:
Heldigvis finnes det jo andre ting man kan gjøre sammen også, da. :)

Back
Topp