Leste jeg riktig?????

MiniMus

Forelsket i forumet
Hei

Her om dagen var den en tråd ang DERMICA hårfjeringskrem.
Og der var det faktisk diskutert at du kunne bruke kremen der nede HØNA asso?

Stemme det?????[8D][8D][8D][8D]

Hhehehehe er jo helt enig der,men hun hadde tydligvis prøvd det:)[8D]

mener vi hadde en tråd om noe sånt på sept her om dagen iallefall

hårfjerningskrem, generelt sett, skal kun brukes langs bikinilinja.. ikke på innoverliggende områder [;)]

Je bruker nå veet sin hårfjerningskrem der nede, og har aldri hatt problemer med svie eller noen ting!![:D]

ORIGINAL: ThisIsAnfield

Je bruker nå veet sin hårfjerningskrem der nede, og har aldri hatt problemer med svie eller noen ting!![:D]

ikke jeg heller

Jeg har brukt den, funka bra og ingen allergisk reaksjon, om det er så sunt å bruke den ofte vet jeg ikke, men når man ikke kommer til med høvelen og verken bikinivoks eller full busk frister noe særlig.......[:)]

Det er ikke alle som tåler hårfjerningskremer. Derfor står det på pakken at du bare skal teste på et lite område først. Tror kanskje veet har en spesiell krem for hårfjening på intime plasser[:D]?!?!?!

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

ORIGINAL: r1mellem

ikke jeg heller

Kødde dåke?? Eg prøvde da på beino EIN gong.. Måtte skyla av leeenge før tio for da svei så, å eg har arr endo, for eg fekk "brannsår" oppette heile beino[&:] Ikkje forsvant håro heller..ALDRI om eg hadde putta da der oppe i alle fall![8D]

Nei je kødder ikke!!![:D]
Men du ska jo ikke "putte det oppi!"[8D] Ska jo bare smøre på kremen der hårene/hårfeste er og la det virke litt, før man skraper det av igjen!![:D]

ORIGINAL: Sara_85

Det er ikke alle som tåler hårfjerningskremer. Derfor står det på pakken at du bare skal teste på et lite område først. Tror kanskje veet har en spesiell krem for hårfjening på intime plasser[:D]?!?!?!

De har/hadde det i alle fall!! Je bruker/har alltid brukt den som er beregnet på bena je!![:D]

ORIGINAL: r1mellem

ikke jeg heller

Kødde dåke?? Eg prøvde da på beino EIN gong.. Måtte skyla av leeenge før tio for da svei så, å eg har arr endo, for eg fekk "brannsår" oppette heile beino[&:] Ikkje forsvant håro heller..ALDRI om eg hadde putta da der oppe i alle fall![8D]

Nei je kødder ikke!!![:D]
Men du ska jo ikke "putte det oppi!"[8D] Ska jo bare smøre på kremen der hårene/hårfeste er og la det virke litt, før man skraper det av igjen!![:D]

Eg forstår jo da eg og[8D] Men når eg reagerte så sterkt på beino så putte eg da ikkje på utsio der heller[8D]

He, he, he!!! Skjønte jo du forsto!!! Je var bare litt sarkastisk!![8D][:D]

jeg prøvde den der nede.. [&:] prøvde å smøre bare rundt hårfestene, men det forvillet seg overalt
...au! det etset seg gjennom huden og ble et gedigent sår.. akkurat der man ikke vil ha sår [:D][&o]

Back
Topp