Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fokus: Samfunnsfag Om globalisering og enkeltmannsforetak.
Blir ingenting hehe. Forbedrer et fag samfunnsfag. Forbedre og forbedre, har vært så mye at jeg nesten ikke har fått lest noe før disse to siste ukene... :OHva skal du ha eksamen i? Og hva blir du?
Har hørt på lydbok, det blir jo nesten samme hørte folket på innhaug
Blir ingenting hehe. Forbedrer et fag samfunnsfag. Forbedre og forbedre, har vært så mye at jeg nesten ikke har fått lest noe før disse to siste ukene... :O
Den har jeg hørt om men ikke lest.
Ja.. hehe.. men ikke for mye, da husker jeg ikke noe av det jeg har lest. Så leser ofte på morgenen/dagen. På kvelden er jeg for sliten. Men i morgen mååå jeg lese på kvelden, for storesøster skal være hjemme fra barnehagen og jeg må bruke opp et gavekort på 1000 kr som går ut 9.11. Så må ut i fysisk butikk. Og søndag er det bursdag.. herlighet.. kunne ikke kommet på et dårligere tidspunkt !! Virkelig.Du niiii leser nå med andre ord [emoji4]
Kjenner til den. Har lest 1 bok i år. Akkurat ferdig med den.Oj.. nei :/
2017 har væry et bokløst år..
Er ikke dårlig bare detKjenner til den. Har lest 1 bok i år. Akkurat ferdig med den.
Er ikke dårlig bare det
Eller.. teller boken om baby gogo og lille muldvarpen som ville vite hvem som hdde bæsjet på hodet hans? De har vi lest plenty med ganger