Lest denne historien *link til dagbladet*

*p!nk smile*

Forumet er livet
Handler om en ensom mann....ble ganske så trist av historien,huff stakars[:(]

http://www.dagbladet.no/2010/01/26/magasinet/ensomhet/familie/dod/10105099/

Gud for en trist historie..[:(] Stakkars mann altså... Helt utrolig...[:(]

Fikk tårer i øynene av den eg![:(]

trist at det er noen som detter ut slik osm det der!![:(][:(]

ORIGINAL: Moli

Gud for en trist historie..[:(] Stakkars mann altså... Helt utrolig...[:(]

Ja sier det samme[&:]

ORIGINAL: Lissyjane

Nei jeg fikser det ikke[&o] Jeg kommer aldri til å glemme den gangen morfar så meg inn i øynene og begynte å grine. Vi spurte om han kunne være med oss på julaften. Uff nå er vi i gang[&o] Husker det som om det var i går[:(]

Huff...det var ikke meningen[&o] Klem[:)]

ORIGINAL: Helene22

Leste om han på lørdag.. Tenk at ingen vet om deg[:(]  Men all ære til dem som brukte timer for å finne ut hvem han var!!

Ja litt av en jobb de har gjort[:)]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Nei jeg fikser det ikke[&o] Jeg kommer aldri til å glemme den gangen morfar så meg inn i øynene og begynte å grine. Vi spurte om han kunne være med oss på julaften. Uff nå er vi i gang[&o] Husker det som om det var i går[:(]

Huff...det var ikke meningen[&o] Klem[:)]

Det går fint[:D] Jeg vet han har det bra nå[:)]

Stakkar mann [:(]
Håper han har det godt der han er nå

Huff, nå gråter jeg... [:(][:(]
Så utrolig trist...

sterkt!!!

ORIGINAL: shiby

Stakkar mann [:(]
Håper han har det godt der han er nå

Ja håper på det[:)]

Uff[:(] Det værste er at det er mange som han, menesker som blir gamle og ikke har NOEN[&o]

ORIGINAL: snuppa80

Uff[:(] Det værste er at det er mange som han, menesker som blir gamle og ikke har NOEN[&o]

En liten tankevekker....jeg er ikke så flink til å besøke besteforeldrene mine[&o]

satan den var lang!!!!!!![:-] puh[8D]
må være trist ja, men er jo litt med hvordan en legger det opp selv også....

[:(][:(][:(][:(]

Utrolig trist historie [:(]

Hvil i fred, Jan Erik!

ORIGINAL: xlibrax

Ufattelig at sånt kan skje i verdens rikeste land.....

Huff ja[&o]

De mest ensomme menneskene finner man ofte i byer, der det vrimler av potensielle venner og fritidstilbud. Vel og merke hvis man klarer å ta litt initiativ selv... Noen mennesker trenger litt starthjelp, det er utrolig trist at noen havner utenfor, slik som han! Litt dårlig av politiet også kanskje, å ikke finne ut at han hadde en halvsøster... Men det er vel ikke slikt de har ressurser til å lete etter. Og at ingen husket han, selv om han hadde bodd der lenge... Flott at det var noen som tok seg tida til å lete fram noen som hadde noe med han å gjøre!

Hvil i fred, Jan Erik...

Uff ja, satt akkurat og leste den [&o]
Tenk at det finnes mennesker der ute som faktisk ingen kjenner.... det er ganske utrolig [8|]

Takket være den artikkelen så kommer jeg aldri til å glemme Jan Erik.

Kjempe trist! Sterk historie! Og kjempe flott av dagbladet og lage en så stor repotasje

Hvil ifred Jan Erik

Back
Topp