Lest bok!!

Bammi

Elsker forumet
Nå har jeg "lest" bok for Mia Elise for første gang!! Hun syntes det var kjempespennende å se på bildene[:D]
Er det flere som har lest bøker for nurkene sine?

ORIGINAL: lillefixen

Jeg har, men Jonas tar bare bøkene og stapper de i munnene.. hehehe

Samme her!

Nei, har ikke lest for henne enda..Men vet vi får en bok til jul som jeg har ønsket meg.
Det er 364 små eventyr slik at man skal lese ett hver dag [:D]

Ja vi har lest masse, han syns det er veldig moro[:D] skjønner vel ikke så mye da men..

Gullet mitt bare spiser bøkene (husker jeg og spiste bøker da jeg var 5  år ) håper han slutter med d hehe . men han syns d er morsomt  når jeg synger fra bøkene og la ha kjenne på osv. syns d er så  spennende med enne utviklingen jeg hehe . tenker for 5-6mnd siden  lå de der og sov hele tid og  kunne  ikke  snu hode sitt er flyte blikket nesten hehe nå spreller de jo ut av sitt eget gode skinn  [:D]

ORIGINAL: merry christmas

Ja vi har lest masse, han syns det er veldig moro[:D] skjønner vel ikke så mye da men..

Vi også! [:)][:)][:)] Leon og jeg ligger på matta på gulvet. Vi ligger på magen og koser oss skikkelig begge to. [:D] Hvis vi leser en bok med tynne sider (feks Kardemommeby), leser jeg "den ordentlige" boka mens Leon har en bok med tykke sider som han kan gomle og tafse på. Funker gnallbra!

Vi har ønsket oss sangbøker og andre bøker til jul. Håper vi får noen fine! [:)]

Jeg har lest se og hør med Adrian, det endte med at halve bladet lå i små biter på gulvet [8D]

Har ønsket oss bøker til jul så vi håper vi får noen da. [:)]

spise, spise , spise...................  

tror jeg venter litt jeg[:)]

har lest med han hver dag siden vi kom hjem fra sykehuset. Nå kjenner han igjen noen av bøkene og blir helt vill når han ser de mest leste. Han sitter helt i ro og ser på begge sidene og slår litt etter de bildene med masse farger. Leser masse sangbøker også, og ta-og-kjenn-på bøker fra Go' boken

Back
Topp