Lesing i hånd!

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Er det noen som kan dette?
Eller noen som tror på det?

Har hver av linjene (de strekene i hånda) sin betydning? Hva betyr de forskjellige?

*dytter litt*

Jeg har så lyst til å få gjort dette en gang, få en som kan det (erfaren) til å lese hånden min. Så om noen har noen å anbefale, en som ikke koster fletta og som holder til i nærheten av Oslo, kom med det.

Søsteren min har gjort dette for mange år siden. Han hun var hos var kjempeflink, og hun ble overrasket over hvor mye som stemte (uten at han fisket svar ut av henne). Men som han sa det tilslutt - han forteller hva som KAN skje videre fremover, men det er hennes valg som avgjør. (som f.eks. at han så at hun fikk to barn, og hun har kun fått (og kommer nok kun til å få) ett barn.)

ORIGINAL: MaritaH

Jeg har ofte med min bok når venninnene og jeg samles til en vinaften! Kjempemoro og lese og tyde... ikke minst med litt rødvin innabords!... hihihihihi

Jeg anbefaler boken .. Kinesisk håndanalyse av Henning Hai Lee Yang..

Noe stemmer og noe litt mindre.. men det er artig![:)]

Tusen takk for tips!! [:)]

hei:)
tanta mi kan det. hun spådde både at jeg skulle møte min elskede og at jeg skulle bli gravid og når, så dette er noe jeg tror fullt og helt på.
hun kan se detaljer i livet mitt jeg aldri har sagt til noen, bare ved å se meg i hånden. jeg synes det er kjempespennende.

oi så spennende!!

*lese min å...[8|]*

wow....!!!!
Så bra!!!!!!

Tusen takk!!!! [:D]

Back
Topp