Lesestund

Mrs.J

Elsker forumet
Hei og hå!

Noen av dere jentene som leser bøker?? Jeg har ikke lest så mye, men i gamle termin gruppa mi så hadde vi en bok klubb. Syns det var litt moro!

Da fant vi en og en bok som vi fikk så så lang tid til å lese, og diskuterte boka etterpå. 
Syns det var veldig deilig å kunne koble av med en bok før jeg la meg. 

Noen som kunne hatt moro av å gjøre det samme her?

AUGUST MÅNED: Englemakersken av Camilla Lackberg

Det hørtes kjekt ut det :)

Eg e veldig glad i å lese bøker iallefall, men helst bare romaner :P

Ja! Jeg er lesehest uten sidestykke. Leser det meste, og MÅ ha en bok å lese på hele tiden. Jeg har alltid noen liggende på nattbordet så jeg ikke skal gå tom for lesestoff når jeg er ferdig med den jeg holder på med ;)

Høres kjekt ut med sånn lesesirkel :D

Hmm... jeg har lest maaange gode i det siste.. Øya er jo helt fantastisk, men den regner jeg med de fleste har lest? Kall meg bare Max er en god krimbok. Ellers er det en søt roman som heter snøbarnet..
Sankta Psyko av Johan Teorin er også knallbra..

Hvilken sjanger ser du for deg?

Det er egentlig det samme :) Jeg leser alt :) Men den må fenge, ellers blir det fort kjedelig :) 

Finn en du ikke har lest alt da :) Du kommer vel til å sluke boka i løpet av et par dager høres det ut som :)

He he, da må jeg lete litt..

Englemakersken av Camilla Lackberg har jeg ikke lest, den skal være knallbra. Har du lest den?

Åå, jeg vil være med :) !

Leste kort om Englemakersken nå. Høres kjempe fin og spennende ut :)

Skal vi gå for den jenter??

Leste kort om Englemakersken nå. Høres kjempe fin og spennende ut :)

Skal vi gå for den jenter??

Hei! Høres ut som en god ide med leseklubb :) Jeg er gjerne med. Stemmer også for englemakeren. Ikke lest den, men har lest noen av de andre bøkene hennes og de blir jo sjelden kjedelige :) Når skal vi ha lest ferdig?

Jeg tror ikke det blir noe problem å gjøre ferdig en bok på en mnd ihvertfall. Jeg leser gjerne en bok på 2-4 dager.. Men jeg har jo ikke små barn som krever tid, så kan hende det er greit å beregne litt god tid.. Opp til dere andre :)

Ja, høres lurt ut med ila august :)
Jeg holder på med "Den som reddes kan" av Sophie Hannah. Typisk kioskkrim, men en fantastisk forfatter. Må bare lese den ferdig først :)

Ok :) Men jenter da sier vEnglemakersken av Camilla Lackberg. Lese den i løpet av august måned :) Good??

Good :D Gleder meg allerede til å begynne :)
*springe inn på soverommet for å fortsette på den jeg allerede har sånn at jeg kan begynne på englemakersken ;)*

spire nr fire :) skrev:
Good :D Gleder meg allerede til å begynne :)
*springe inn på soverommet for å fortsette på den jeg allerede har sånn at jeg kan begynne på englemakersken ;)*

Hehe :) Bestilte den nå hos Bokkilden. Datteren min skulle også ha en bok. Der går det i "Rampete Robin" om dagen. Siden jeg havnet over 249,- så er det fri frakt. Helt flott :)
Fikk til og med gavekort på 100,- Klar til bruk neste måned :) Jeeeej, gleder meg! :-D

Hei. Har noen bestilt boka, fått den? Min kom i posten nå :-) gleder meg til å lese den!

Back
Topp