Leser du serieromaner?

Jeg leser serieromaner

• Ja

Votes: 13 72,2%
  • Nei

Votes: 5 27,8%

• Antall som har svart
    18
Tenker serieromaner ikke er det samme som kiosklitteratur? Eller?

Hvia for eksempel bøkene til Michelet sol er flere bøker om samme hovedperson i en serie, er serieromaner, så leser jeg jo den da! Og ligger også syv søstre av Lucinda Riley.
Ikke lest så mye kiosklitteratur i det siste, men var hekta på sånne historier i Norsk Ukeblad i tenårene :hilarious:

Tenker de som ligger ute på feks norskeserier.no

Noen vil kalle serieromaner for kiosklitteratur. Jeg gjør ikke det personlig:)

Nei. Leste noen bøker av Jordmoren for noen år siden, men historien ble kjedelig og forfatteren gjentok ord og uttrykk for mye. Dessuten ble jeg så lei av hvor stakkarslig hovedpersonen var og jeg ble frustrert over at hun ikke ba folk dra til helvete :p Historien var fra 1940-tallet, men likevel! Uff, nei, tror ikke det er noe for meg. Leser heller krim.

Haha! De drakk voldsomt mye kaffe, gjorde de ikke? :hilarious:

Etter den serien har jeg lest kortere serier, blant annet Doktorens døtre og Ildkorset.

Tenker de som ligger ute på feks norskeserier.no

Noen vil kalle serieromaner for kiosklitteratur. Jeg gjør ikke det personlig:)

Har kalt det kiosklitteratur mest fordi det er å få kjøpt på kiosker, da. :) Men da vet jeg hva du mener. Har ikke lest så mye av det i det siste, siden min aktive karriere som leser av norsk ukeblad i tenårene. Skikkelig rebell :hilarious:

Har kalt det kiosklitteratur mest fordi det er å få kjøpt på kiosker, da. :) Men da vet jeg hva du mener. Har ikke lest så mye av det i det siste, siden min aktive karriere som leser av norsk ukeblad i tenårene. Skikkelig rebell :hilarious:

Ja, det er den typen jeg mener. :) De kommer ikke med på topplistene i boksalg fordi de er i en annen sjanger.

Haha, det kan jeg tenke meg. Da er vi to, og jeg var og er en gangster :p

Jeg elsker slike bøker, spesielt hvis historien er satt til gamledager! Blitt lite lesing i det siste, så tror jeg må kjøpe meg noen nye bøker :)
Tar gjerne i mot tips om noen har det :)

Aldri, men ei venninne fikk meg til å lese Sagaen om Isfolket, så leste den på null komma niks. Veldig lettlest spennende serie. Men egentlig syns jeg slike serier bare er klisj! :eek::rolleyes: Jeg er kanskje en av de få som ikke har lest Fifty Shades. Men jeg starta faktisk, men synes språket var så dørgelig kjedelig, og langt fra kunst og det jeg forbinder med ei god bok.

Back
Topp