Lesehester????

scorpio

Elsker forumet
Trenger boktips????

Liker sånne historier fra virkeligheten og en god krim......
Straks ferdig med panserhjerte av Jo Nesbø nå og trenger noe nytt og lese på.

Den beste boken jeg har lest nylig er "I all evighet" av Ken Follett. Den er svæææær, men jeg var engasjert gjennom hele boka. Det er en historisk roman da, men Ken Follett er kjent for å være ekstremt nøye med at alle detaljer skal være historisk korrekte og han gjøre årevis med research for hver bok. Den var utrolig god. Akkurat passe dose av alt og jevne spenningskurver. Mange overraskelser underveis. [;)]

Om du likar historiske romanar kan eg anbefale serien om Arn Tempelridderen av Jan Guillou [:)] ELSKAR den serien! Og så er Berlinerpoplene-serien til Anne B. Ragde ganske underhaldande [:)] 

Alt av Dan Brown[:D] klarer aldri å legge fra meg noen av bøkene før de er ferdige[:D]

ORIGINAL: Hulder

Om du likar historiske romanar kan eg anbefale serien om Arn Tempelridderen av Jan Guillou [:)] ELSKAR den serien! Og så er Berlinerpoplene-serien til Anne B. Ragde ganske underhaldande [:)] 

Har tenkt på Arn-serien lenge, ja. Anne B.Ragdes bøker holder jeg meg unna av den enkle grunn at jeg ikke liker henne. [8D] Det lille jeg har sett av henne i media og sånn, da. Jeg kjenner henne jo ikke som person.

"Ugly" syntes jeg var en helt fantastisk bok, om man kan bruke det ordet. Det er en helt sann historie om en jente som ble grovt mishandlet av moren sin i USA.
Den beste boken jeg har lest noen gang er arsenikktårnet av Ragde, men den er jo fiktiv da. Og ja, jeg ser linken i interessene mine selv :p

Idas dans er veldig bra men ha lommetørkle klart.....
Krim: Alt av Elizabeth George,

Ellers er Lloyd/Rees "Sammen", og Lisa Jewell "Ingen og tredve" morsom, lettleste og underholdende.

Jeg liker veldig godt litt "enkel" litteratur også, som f.eks Marian Keyes (De desperates kafe, Vannmelonen, Engler i LA).

Ellers liker jeg Anne B. Ragdes bøker veldig godt, Erlend Loe er veldig morsom og ganske spesiell (tatt av kvinnen), Anne Holt (Presidentens valg). Og mange fler...

Idas dans er nydelig!

Skriver ned flere av titlene som har kommet opp her....

Back
Topp