Lesehester?

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Er det noen lesehester her inne?
Har du en bok å anbefale? :)
Jeg liker bøker som "et helt halvt år" og spennende bøker (krim). Leser egentlig det meste :)

Kan anbefale bøkene til jussi adler. Nordisk krim

Eg liker godt krigsseilerbøkene til Jon Michelet + ca alt av Jan Guillou! :) Serien hans om Carl Hamilton/Coq rouge er legendarisk! Svensk helt som attpåtil er både adelig og kommunist, som også er hemmelig agent.. :p

Du sa du lika Jojo Moys.. Då likar du heilt sikkert Lucinda Riley og! Midnattsrosen, Jenta på klippen, 7 søstre og lavendelhagen er å anbefale. Og eg må og få anbefale bøkene til Jean M. Auel, ein serie på 6 bøker (serien heiter Jordas barn, bøkene: Hulebjørnens klan, hestenes dal, steppevandringen, mammutjegerene, klippehulens folk og de hellige hulers land)... dei bøkene har eg lese 5 gonger, så om du har god tid, bør du prøve dei ut :) Ellers er eg enig i at Jussi Adler Olsen og Lars Kepler er fantastiske forfattarar. Lars Saabye Christensen med Beatles, er jo og ein slager..

Du sa du lika Jojo Moys.. Då likar du heilt sikkert Lucinda Riley og! Midnattsrosen, Jenta på klippen, 7 søstre og lavendelhagen er å anbefale. Og eg må og få anbefale bøkene til Jean M. Auel, ein serie på 6 bøker (serien heiter Jordas barn, bøkene: Hulebjørnens klan, hestenes dal, steppevandringen, mammutjegerene, klippehulens folk og de hellige hulers land)... dei bøkene har eg lese 5 gonger, så om du har god tid, bør du prøve dei ut :) Ellers er eg enig i at Jussi Adler Olsen og Lars Kepler er fantastiske forfattarar. Lars Saabye Christensen med Beatles, er jo og ein slager..
Jenta på klippen var utrolig bra :)
Skriver ned de andre tipsene dine også. Tusen takk :)

Back
Topp