Lese for barn

2 små og en huleboer

Forumet er livet
Hvor ofte leser dere for barna?

Vi leser en gang om dagen.
På kvelden før han legger seg.

en gang om dagen - når han skal legge seg..
men nå har jeg funnet en gammel mormor og de 8 ungene bok, så vi leser ofte et kapittel i den når han kommer fra barnehagen [:)]

Hver kveld..

Noen ganger leser vi på dagen og. Hun er veeldig glad i å lese selv.. "Lese".. Hehe..

Når hun selv ønsker, da finner hun en bok. Flere ganger om dagen. Har ingen rutine på det. 

Ikke hver dag, men ofte.
Har ikke kveldsrutine på det for hun har ikke lys på soverommet (faktisk), men vi har tonnevis med bøker i stua og hun henter ofte for at vi skal lese til henne, sikkert 4-6 dager i uka iallefall. [:)]

Aldri faktisk [&:]
hun er så utålmodig og skal bla hele tiden, så jeg har gitt opp.
Men storebror er flink, så han leser ofte for henne [:D]

Leser alltid bok på kvelden og noen ganger leser vi flere ganger om dagen. Kommer helt an på hva hun har lyst og tid til [:)]

flere ganger om dagen.. har en 4,5 åring og 3 åring som elsker bøker...

Aldri...[:-]

Hver kveld, og etter skolen, for da leser vi lekser.. [8D]

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

Hver kveld..

Noen ganger leser vi på dagen og. Hun er veeldig glad i å lese selv.. "Lese".. Hehe..

Sånn er gutten vår også [:D]

ORIGINAL: Labambie

Når hun selv ønsker, da finner hun en bok. Flere ganger om dagen. Har ingen rutine på det. 

Hver kveld, men om han ønsker å bli lest for ellers på dagen så gjør vi det i tillegg[:)]

Gutten min er helt vill etter bøker, står under bokhylla og sutrer rett som det er, så det blir en del. Og så leser vi alltid på senga. Han er 15 mnd, men vi har lest siden han var 3 mnd gammel.

Her leser vi bøker når de vil bli lest for, og vi leser alltid fast før leggetid.

valgte aldri...
Men nå er gutten min 15mnd da og har ikke tålmodighet.. så han kommer med en bok.. jeg leser ei linje , så lukker han boka tar den med seg og springer bort[8D]

Aldri[:-]

de skjønner ikke lese-for greia enda

mange ganger om dagen [:D]

Er lesehest selv så er veldig fornøyd med det[;)]

Back
Topp