Lese bøker

Vi leser hver kveld på sengekanten. Alt mulig. Lille larven aldri mett, mummitrollet, bøkene om gruffalo, gubben Pettersen og katten... Mer for kosen og rutinens skyld enn noe annet.
 
Prøver å få lest hver kveld, gjort det i et par uker nå, hadde lyst til å gjøre det fra starten av sol med storebror men hun sovna hele tiden før det ble leggetid. Vi liker godt gogo-bøkene fra storebror :)
 
Hun er med de kveldene jeg leser for de store. Men så er de ofte så trøtte vi ikke rekker det..
 
Har en lesestund eller to iløpet av dagen, fin måte å få henne til å sitte litt i ro sammen med meg :) Har nettopp meldt henne inn i Goboken, så nå går det i bøkene i velkomstpakken. Ellers er hun veldig glad i "Jeg er glad i deg pappa", en koselig bok vi kjøpte på coopen for en stund siden :)
 
Vi ser litt i noen bøker vi har av tre, han ser også på dem alene :) ellers leser vi lite bøker, kanskje vi skulle begynt med det? :p
 
Vi har lest masse, helt fra han var bitteliten baby:) Er med i Goboken, så vi leser hovedsaklig bøkene vi får der, (Har kjøpt et par utenom som lager lyder). Han liker også veldig godt å bare få sitte å bla i bøkene på egen hånd, da er han såå søt;)
 
Vi blar i bøker og snakker om bildene der når det passer seg på dagtid :) ikkje tid til å bli lest for da han helst vil styre med å bla selv. Så går helst i ta og føl bøker :)
 
Leser/ kikker i bøker på dagtid. Smokk og bok og fang er topp! Albert Åberg er godt likt. En liten bok til å henge på vogna eller andre steder. Ellers er farger og gjenkjennelse av bilder det som gjør bøkene spennende.
På sengekanten synger vi. Lesing kommer nok etterhvert.
 
Back
Topp