Oppdatering her også:
Jeg er gravid og har termin ca 7 mai

Jeg er gravid og har termin ca 7 mai

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Oppdatering her også:
Jeg er gravid og har termin ca 7 mai![]()
Så koselig! Da har vi termin to uker etterpå! Gratulerer![]()
Takk det samme, tenk at det faktisk har klaffet for oss! ♡da er du vel også med i mai forumet?
På tirsdag skal jeg på tidlig ultralyd, da er jeg 6+4. Håper på å se bønna og høre hjertet slå. Tror ikke det bli å gå helt opp for meg før da
Ja vi har fem inseminasjoner bak oss og to ivf forsøk. Venter på å komme igang med nytt forsøk i Trondheim Men reisen er heldigvis ikke like lang for alle som den har vært for oss Hvordan går det med dere? Ble det en positiv test?
Medicus, hva med dereHvilken klinikk itrondheim da?![]()
Medicus, hva med dere?
Første barnet eller søskenforsøkSpiren på oss [emoji4]
SøskenforsøkFørsteenn hos dere?
Søskenforsøkholdt på en stund nå, så håper det går. Er første gang vi setter inn blastocyste.
Tusen takk. Hvor er dere i løypa? Nei vi bor i OsloSåå spennende! Krysser fingrene for dere!
Bor dere i trondheim el?![]()
Å gratulererVi har nettopp fått positiv test, så ser ut som det klaffet på første ivf forsøkåja, tenkte det siden dere brukte medicus her
vi bor i trondheim ja
![]()
Å gratulerer[emoji5] Valgte medicus for når vi startet med å få barn, så var det ikke så mange klinikker å velge mellom i Norge. Startet i 2011. Så etter første ungen kom så valgte vi å fortsette å bruke medicus![]()
Å gratulerer[emoji5] Valgte medicus for når vi startet med å få barn, så var det ikke så mange klinikker å velge mellom i Norge. Startet i 2011. Så etter første ungen kom så valgte vi å fortsette å bruke medicus![]()
Skal teste på fredag Er så stressa!Hvor langt er dere i løypa forresten?
Skal teste på fredag Er så stressa!