Les talk about sex

Har ikke hatt sex etter jeg ble gravid, er så redd for lille blllefrø! Vet det er helt teit da, det skal jo gå helt fint :hilarious:

Jeg får litt smerter etter orgasme og har prøvd å ha sex to ganger etter vi fant ut at jeg er gravid. Begge gangene begynte jeg å blø etterpå. Så nå tørr jeg ikke mer :sorry::joyful: noen som har opplevd det samme? Er vel bare slimhinnene.

Ingen smerter eller stikkinger men når jeg får sterk orgasme så setter det vel i sving alle hormonene mine så jeg begynner å grine,typ hulke. Så flaut.

Ingen smerter eller stikkinger men når jeg får sterk orgasme så setter det vel i sving alle hormonene mine så jeg begynner å grine,typ hulke. Så flaut.

Haha, sånn er jeg og:sad015:laughing002 Ler og griner om hverandre.

Mannen har dessverre ikke fått seg noe de siste 2 ukene. Jeg er så kvalm og trøtt at jeg legger meg så tidlig :-)

Her har det ikke vært noe på flere uker pga kvalmen og at jeg har lagt meg tidlig. men nå har formen begynt å bli bedre så regner med at det blir noe snart:)

Har hatt dårlig sexlyst fra jeg fødte jenta mi i 2017 så her er det dårlig med kveldskosen:oops:

Jeg fikk beskjed av fastlegen min at jeg ikke fikk ha sex de første 12 ukene, siden jeg har mistet mange ganger og fordi vi klarte det nå denne gangen uten hjelp. Vi har vært prøvere i 5 år og nå forhåpentligvis sitter lille godt fast :Heartbigred

Vi har bare hatt sex 2 ganger siden jeg fikk positiv graviditetstest. Ingen av oss tør, egentlig. Har mistet så mange ganger og vi er redde for å gjøre noe som være med på å sette i gang en SA..

Back
Topp