Les talk about sex

Lille Lykke

Forumet er livet
Himmelbarn
Er det andre som opplever å få sterke ligament- og "menssmerter" når dere får orgasme nå når dere er gravid? Skikkelig ubehagelig! Til gjengjeld er gjerne orgasmen sterkere - sikkert pga økt blodtilførsel.

:rolleyes: jupp

I tidligere svangerskap, ja... synes det har vært skummelt, men etter hva jeg har lest så er det ikke farlig heldigvis :)

Jepp. Sterkere orgasme og mye murring. Derfor tør jeg ikke ennå. Blir minimalt med samleie her og. Vet det er dustete men er redd det skal utløse noe

Jeg er faktisk redd for å få orgasme. Har ikke hatt det siden før innsett i slutten av august og jeg vil ikke gjøre noe som kan påvirke den lille spiren. Selv om jeg leser at det skal gå fint, så tørr jeg ikke helt å tro på det. Vi koser oss sammen på andre måter da, men kanskje jeg tørr litt mer etter hvert som spiren vokser:)

Jeg har heller ikke hatt sex den siste uka. Jeg fikk nemlig også murringer rett etter sist orgasme, og er også nervøs for å framprovosere en SA. Vet det skal være trygt, og jeg savner så klart å ha sex..men jeg vil ikke miste en gang til. Så vi får se om humøret overveier frykten [emoji28]

Unngår sex her, slimhinnene er jo skjørere så kan få små blødninger av det. Selv om det er ufarlig orker jeg ikke å gå å lure på hva det skyldes.

Jeg tørr ikke ha sex. Livredd for å «ødelegge» noe der nede nå i starten, evt få noia av blødning :p

Jeg orker ikke å ha sex nå... Er bare så kvalm hele tiden :depressed:

Back
Topp