les jenter *link*

*Frk.Mamma

Gift med forumet
Har aldri lagt teppe foran åpningen, nettopp fordi jeg har tenkt at det ikke kan være bra for klimaet inne i vogna - forstår ikke helt denne trenden jeg[8D]

Ny?? hehhe... har da skjedd i alle år!

Skjønner ikke hvorfor folk gjør det..

Engang la jeg teppe over halve åpninga på tantegutten min, for å gjøre det litt mørkere. Han sover så lett, så han trenger ro og mørke.. Men ville aldri funnet på å dekke hele åpninga, sier jo seg selv hva som kan skje da!

Da HS var på hjemmebesøk her så sa hun fra om akkurat dette, det var viktig at barna fikk frisk luft inn i vogna, måtte ikke bruke teppe over og det har vi heller aldri gjort[:)]

jeg skjønner ikke hvorfor det kalles ny trend... er da vel for faan ingen ny greie[:-]

og det gjelder faktisk helsetepper og ! selv om det er hull så blir det faktisk dårlig luft !

ORIGINAL: Mommy Nala

Har aldri lagt teppe foran åpningen, nettopp fordi jeg har tenkt at det ikke kan være bra for klimaet inne i vogna - forstår ikke helt denne trenden jeg[8D]

enig
folk gjorde vel dette før også, men det var ikke så mange som gjorde dette på 80-70 tallet likevell.
tror folk er litt mer hysteriske, redde og overbeskyttende for barna sine idag. før var det godt med fresk luft til barna, men idag er det farlig å få frisk luft så det er best å sette de forran tv'n.
eller sperre vogna med teppe[8D]

ORIGINAL: *Prinsessa

ORIGINAL: Mommy Nala

enig
folk gjorde vel dette før også, men det var ikke så mange som gjorde dette på 80-70 tallet likevell.
tror folk er litt mer hysteriske, redde og overbeskyttende for barna sine idag. før var det godt med fresk luft til barna, men idag er det farlig å få frisk luft så det er best å sette de forran tv'n.
eller sperre vogna med teppe[8D]

man er kanskje mer hysterisk,men tallet på barn som dør i krybbedød har faktisk gått ned etter at vi ble mer hysteriske !

Back
Topp