Les dette da!!!!

KathMor

Forumet er livet
Dårlig mat omsorgssvikt?????? [:-]

http://www.adressa.no/forbruker/helse/article1542016.ece?sms_ss=facebook&at_xt=4cbdd47b910afc52%2C0

Joda, jeg ser den. Men kan ikke barn ha VERDENS mest omsorgsfulle foreldre på andre måter, og så svikter de på matfronten?

Jeg er jo til dels litt enig, men......................[&:][8|]

OMSORGSSVIKT!!!???????????????????[&:] Nei himmel.... hun har poenger, men snakk om å ta den heeeeeelt ut da!

Den var drøy--- men ho e jo enæringsfys...så kunne vell ikkje venta anna!!
Men seriøst- eg kan godt gje tomatsuppe til lillegutt, han liker det jo, så whats the problem [:'(] ingen næring..Men me har jo baggis til då!!!
Eg bruker seriøst ikkje mange timar på middag, det gidde eg rett og slett ikkje...vil heller bruke den tida på å leike ilag med ungen min!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skjønner forsåvidt problemstillingen. Selvfølgelig er sunn mat det beste! Men det er da for pokker ikke omsorgssvikt for det?!?! Serverer ungene "dårlig" mat rett som det er jeg, betyr det da at det er omsorgssvikt fra min side? [8D]

Hahaha[:D] Beklager, altså, men jeg må le litt... Herrejesus... Lurer på hvor skadet jeg er av den maten jeg har spist oppgjennom årene? Skjønner jo selvsagt at det beste er å lage ting fra bunnen av, men skulle vi gjort det HVER gang, er det jammen mye annet vi ikke hadde fått gjort som er vel så nyttig som næringsstoffer, spør du meg...

enig med medusa.
før i tiden jobba jo ikke mødre så da er det naturlig at de hadde tid til å koke poteter og lage mat på den langsomme og sunne måten. Hvis det er så innmari helsefarlig med posemat bør det for det første forbys, og for det andre bli en bedre ordning på at den ene parten kan ha kortere arbeidsdager for å gjøre alt som må gjøres i hjemmet

ORIGINAL: Medusa_83

Hahaha[:D] Beklager, altså, men jeg må le litt... Herrejesus... Lurer på hvor skadet jeg er av den maten jeg har spist oppgjennom årene? Skjønner jo selvsagt at det beste er å lage ting fra bunnen av, men skulle vi gjort det HVER gang, er det jammen mye annet vi ikke hadde fått gjort som er vel så nyttig som næringsstoffer, spør du meg...

Jeg er i det store og hele enig med hun *løper bak sofaen*!

Hun tar vel i jo - men utgangspuntet hennes er riktig. pakke og posemat er fattig med energi og ikke velkommen på min families tallerken.
Omsorgssvikt er drøyt ja - men det er alltid sånn med artikler hvor folk brenner for det ene eller det andre. En posesuppe her eller der kan kansje ikke være så farlig kanskje men barn skal etter min mening få mest mulig fersk og uproduseret mat. Og voksne og selvfølgelig! [:D]

Back
Topp