Les denne..!

~ruby~

Forumet er livet
Fikk denne på mail idag!
 
 
Les spørsmålet, kom med et svar og scrolle ned for resultatet. Dette er
ikke et lurespørsmål, faktisk er det utarbeidet av en psykolog.


En kvinne deltok i sin mors begravelse. Der traff hun en mann hun ikke
kjente. Hun synes mannen var fantastisk, rene drømmemannen, hun ble
forelsket i ham øyeblikkelig! Da begravelsen var over forsvant han
uten at hun hadde klart å få telefonnummeret hans. Ingen visste hvem
han var og hun kunne ikke kontakte ham. Noen dager senere drepte hun
søsteren sin.

Spørsmål: Hva var motivet for at hun drepte søstera?
Tenk litt før du svarer, etterpå kan du scrolle ned.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

SVAR: Hun håpet mannen ville dukke opp i begravelsen igjen!

Hvis du svarte riktig, tenker du som en psykopat. Dette var en test av
en kjent Amerikansk psykolog som ble brukt for å se om man tenkte som
en morder.

Mange serialmordere som deltok i testen svarte riktig på spørsmålet.

Hvis du svarte feil kan du prise deg lykkelig. Hvis du svarte riktig
vennligst si fra så jeg kan fjerne deg fra mailinglisten min ... 
J
 
hehe.. tippa at det hadde noe med arven å gjøre jeg, og at mannen bare var til avledning!
 
I et lite øyeblikk så tenkte jeg at søsteren hennes hadde tatt kjønnsskifte [8D] også at hun hadde uheldigvis drept han/henne... kjørt på eller noe sånt sprøtt! [8|] fantasien min løper løpsk om dagen! Helt sykt....
Men jeg er iallefall ikke psykopat!!! [8D][;)]
 
oh lord!!! jeg er en psykopat[8D] jeg tenkte hun gjor det for å få se mannen igjen siden han kom i moras begravelse ville han mest sannsynlig komme i søsteren sin begravelse oxo!!![:D]
 
ORIGINAL: mammamaja

oh lord!!! jeg er en psykopat[8D] jeg tenkte hun gjor det for å få se mannen igjen siden han kom i moras begravelse ville han mest sannsynlig komme i søsteren sin begravelse oxo!!![:D]

 
Ikke bra!!!! [:(][8D]
 
jeg trodde søstra var kjæresten til han drømmemannen jeg..heh..drepte søstra av sjalusi..
 
ORIGINAL: mammamaja

oh lord!!! jeg er en psykopat[8D] jeg tenkte hun gjor det for å få se mannen igjen siden han kom i moras begravelse ville han mest sannsynlig komme i søsteren sin begravelse oxo!!![:D]

 
Hehe...vi får bare håpe på at du er intellient og ikke en morder da [;)]
 
søsteren stjal mannen og løy om kjennskap til han[8|] sier vi.. hehe
 
Jeg trodde kanskje hun kom over søsteren og denne mystiske mannen sammen i senga, og ble da fra seg av sjalusi. Derfor drepte hun henne.... Godt å vite at jeg ikke er psykopat da[:D]
 
ORIGINAL: Sandra21

søsteren stjal mannen og løy om kjennskap til han[8|] sier vi.. hehe

 
noe sånt!
 
Hadde ingen anelse jeg.
 
Back
Topp