lerretsbilder

hirly

Gift med forumet
Hvor har du fremkallet lerretsbilder av barna/familien/husdyra/annet??? Dyrt??Anbefaler du andre å gjøre det samme?

Hvilken størrelse har du valgt og hvor har du plassert bildet? Trenger inspirasjon igjen :)

vi bestilte nettopp et 30x40? cm lerret fra foto Knudsen. KNALL forøyd med det! Vi brukte 4 av de beste fotografbildene vi hadde av han,og det ble såå fint. det første man legger merke til i stua[:)] Vi har det over den ene delen av sofaen. vårt kom på 400 ca inkl frakt og bildeforbedring[:)]

Skal bestille flere lerret etterhvert tenker jeg[:)]

ORIGINAL: Katrineisabell

vi bestilte nettopp et 30x40? cm lerret fra foto Knudsen. KNALL forøyd med det! Vi brukte 4 av de beste fotografbildene vi hadde av han,og det ble såå fint. det første man legger merke til i stua[:)] Vi har det over den ene delen av sofaen. vårt kom på 400 ca inkl frakt og bildeforbedring[:)]

Skal bestille flere lerret etterhvert tenker jeg[:)]

Har dere 4 bilder på ett liksom? Syns du at det var verdt det med bildeforbedring selv om bildet var et fotografbilde?

Vi var hos Fame ved 1 års fotograferingen av snuppa, og da bestilte vi lerret på 40x60 og det kom på 3600kr... Litt dyrt....

Jeg har bestilt 3 30x30 hos extrafilm (mener jeg det var). Kom på under 1000,- for alle 3 inkl. frakt [:)]

Back
Topp