Linken Elsker forumet 8 Feb 2011 #1 Ligger her å slapper av i sengen med Mia.. Så ser hun på meg, så ler hun. Så ler jeg av hun, også får hun latterkick av at jeg ler av hun.. Så vi ligger her å skrattler av hverandre..
Ligger her å slapper av i sengen med Mia.. Så ser hun på meg, så ler hun. Så ler jeg av hun, også får hun latterkick av at jeg ler av hun.. Så vi ligger her å skrattler av hverandre..
Rosa Mirabella Gift med forumet Novemberlykke 2015 Januarlykke 2020 Marshmallows 2022 Stjerneskuddene 2024 Septembertassene 2026 8 Feb 2011 #4 naaw, høres ut som at dere koser dere[:D][:D][:D]
Linken Elsker forumet 8 Feb 2011 #5 Ja hun er bare såå morsom.. fikk oss en skikkelig latterkule.. Fikk filmet litt og <3
Linken Elsker forumet 8 Feb 2011 #6 ORIGINAL: frøken Andersen* Så herlig da :D Babylatter <3 Når begynte hun å le? :) er en stund siden [:)] hun er kilen også, så ler om jeg kiler henne <3
ORIGINAL: frøken Andersen* Så herlig da :D Babylatter <3 Når begynte hun å le? :) er en stund siden [:)] hun er kilen også, så ler om jeg kiler henne <3