K Kidada Glad i forumet 23 Aug 2010 #1 Noen som har røyka sokka sine og bestemt seg for å lære engelske å snakke norsk.. http://www.youtube.com/watch?v=vGOH98ZtWoY&feature=related HAHAHAHA[:D]
Noen som har røyka sokka sine og bestemt seg for å lære engelske å snakke norsk.. http://www.youtube.com/watch?v=vGOH98ZtWoY&feature=related HAHAHAHA[:D]
Smilefjeset Elsker forumet 23 Aug 2010 #2 Heheh, sure sokker må'n hvertfall ha hatt, noe så latterlig! Heheh[:D]
K Kidada Glad i forumet 23 Aug 2010 #3 ORIGINAL: IdaMamma90 Heheh, sure sokker må'n hvertfall ha hatt, noe så latterlig! Heheh[:D] Ja, han ser jo ikke direkte våken ut! YRKESSKADEERSTATNING.. jadda.. hahaha
ORIGINAL: IdaMamma90 Heheh, sure sokker må'n hvertfall ha hatt, noe så latterlig! Heheh[:D] Ja, han ser jo ikke direkte våken ut! YRKESSKADEERSTATNING.. jadda.. hahaha
Morellskatten Gift med forumet Februarlykke 2015 Septemberhjertene 2018 24 Aug 2010 #7 Jeg måtte gi meg på turbo...
K Kidada Glad i forumet 24 Aug 2010 #8 Lurer på hvor mange som har lært noe nyttig før en evt norgesferie her [8D][8D][8D][8D]
Ellen. Forumet er livet *MIA* 24 Aug 2010 #9 Fritidsproblemer sier du?? Joda, yrkesskadeerstatning er jo det enkleste ordet vi har på bokstaven Y her i norge :-D haha
Fritidsproblemer sier du?? Joda, yrkesskadeerstatning er jo det enkleste ordet vi har på bokstaven Y her i norge :-D haha
Tullerusket Gift med forumet 24 Aug 2010 #10 jeg ler meg skakk!! han som har kommentert under da: "Hahaha.. soooooo funny... Hillarious. Is he on? something!?! =P" Troooor det[8D]
jeg ler meg skakk!! han som har kommentert under da: "Hahaha.. soooooo funny... Hillarious. Is he on? something!?! =P" Troooor det[8D]
K Kidada Glad i forumet 24 Aug 2010 #11 ORIGINAL: Tullerusket jeg ler meg skakk!! han som har kommentert under da: "Hahaha.. soooooo funny... Hillarious. Is he on? something!?! =P" Troooor det[8D] OG denne: That is the most distracting background music I've heard in a? long while.
ORIGINAL: Tullerusket jeg ler meg skakk!! han som har kommentert under da: "Hahaha.. soooooo funny... Hillarious. Is he on? something!?! =P" Troooor det[8D] OG denne: That is the most distracting background music I've heard in a? long while.