Ler deres små? :)

MammaTilN<3

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Som overskriften sier, ler de? Min lager lyder når han er glad, og det er jo en form for latter, men ikke denne skikkelige latteren enda.. Er han sent ute? :)

Kommer ett lite latterhikst i kveld men er nok litt tidlig ennå. Snart 2,5 mnd :)

Kommer et hikst, men ikke noe latter ennå. Storebror var veldig sent ute med å le. Husker ikke når han lo, men var vesentlig eldre enn våre er nå.

Ja, har flirt lenge, men nå har latterlydene begynt å komme i tillegg :-D

Min har også ledd en stund. Husker ikke når det helt startet. Han har rundet 3 mnd.

Han har sånne 1-2 sekunder start på latter. Når vi tøyser. Men ikke den skikkelige latteren enda.å så lager han gladlyder når han smiler :-)

Ler innimellom, spesielt hvis jeg hvisker til han når han ligget på stellematta :-D Han er 12 uker i dag.

Samme her :-)

Som overskriften sier, ler de? Min lager lyder når han er glad, og det er jo en form for latter, men ikke denne skikkelige latteren enda.. Er han sent ute? :)
Nå vet jeg ikke hvor mange uker han er, men vil ikke tro han er sent ute. Er lett å tro at ens egen er sent ute når man leser på forum hvor andre forteller om deres babyer som smiler ved 2 uker, ler ved 2 måneder, ruller ved 3 måneder osv. Men det betyr ikke at det er normalen :) Jeg har lest at babyer prioriterer ferdigheter de "liker" slik at noen er tidlige med en ting, men "sen" med noe annet.
Jenta vår er relativt tidlig motorisk, men ikke så tidlig sosialt. Grep ting før hun var 2 måneder, men smilte ikke ordentlig før hun var 7 uker. Rullet da hun var 3 mnd, men har ikke fått latter før de siste dagene (er 16 uker i dag). :)

Prøver å le, men ikke noe ordentlig latter ennå. Smiler masse, og mange godlyder. ♡

Her kommer latteren innimellom. :) Men det er mye godlyder og tydelige tegn på at han syns ting er gøy!

Back
Topp