Ler barna deres???

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Lurer jeg på da.... for jeg får ikke Linea til å le samme hva jeg gjør[8|] Hun bare smiler i fryd-hvis jeg kan kalle det det....

[:D]Alexander ler! Har gjort det lenge nå ,siden han var fem-seks uker gammel. Han hiksteler i søvne også,har våknet mange ganger på natta av en baby som ler høyt i søvne![:)] Lurer fælt på hva han drømmer.....

Nei, ikke ennå, men det kan ikke være langt unna, for nå smiler hun med hele kroppen[:D]

ORIGINAL: lisemor81

Nei, ikke ennå, men det kan ikke være langt unna, for nå smiler hun med hele kroppen[:D]

samma her![:D]

Etter en god natt søvn og masse mat, tørr bleie ligger vesla og ler i nesten en halv time. Bytter på å skravle og le... men resten av dagen smiler hun..

Ja, han flire skikkelig. Det  e den beste lyden i verden! Og i søvne og! Da står både æ og pappaen over senga og flire godt, vi og![:D][:D]

Sara ler veldig mye. [:)]

Benjamin kommer med et lite hehe innimellom smilene.. Morsomt!

IDAG hørte jeg Marie le for første gang! Å så herlig!! Hun skikkelig hikstet av latter, jeg holdt på å besvima av lykke!! Verdens fineste lyd det der!![:D]

mariell har ikke ledd enno, men smiler mye da..

Linus Alexander smiler mye men har ikke hørt han le ennå, gleder meg til å høre det[:D]

Back
Topp