Leppomade?

DUCHESS

Elsker forumet

Hva er din favoritt?

(trenger tips til nytt å prøve ut)

Carmex (den i boksform) uten tvil!! Den er fantastisk!

Jeg bruker stort sett Elisabeth Arden eight hour crem.
Fantastisk til så mangt, alt fra tørre lepper, til eksem og såre barnerumper..... så jeg har en tube i hver veske og i hvert rom nesten:p

Eos. Den som er formet som en kule. Elsker den mintgrønne.

Er så allergisk at alt gjør leppene verre... Så det som funker her er kløvervaselin.. Avhengig av den om natten...

jeg synes vaselin er det besteemoticon

blistex rund !

Super dupert! Takk for alle svar, nå er det bare og handle inn og smøre litt såre lepper =)

(Blitt så tørr på dem i løpet av svangerskapet.. Flere?)

Ja, jeg har igrunn fått veldig tørr hud og lepper i svangerskapet, kan være fordi jeg har vært mye dehydrert..
Vaselin funker best her!!emoticon

Hva med Purelan? Trenger jo det snart uansett! 

M.O.S.H.I skrev:
Da ville jeg nok heller valgt carmex (den i boks) Den inneholder lanolin det samme som er i brystkremer. Brystkremene er mye mer seige og klissete og jeg trur jeg hadde blitt litt gal av å ha det på leppene. Men den funker nok bra på truten som på nippler ;-)

Jeg eier vel en 4-5 carmex, sverger til de. De gjør virkelig jobben på såre, tørre eller sprukne lepper :-)

Værpesjuka skrev:
M.O.S.H.I skrev:
Da ville jeg nok heller valgt carmex (den i boks) Den inneholder lanolin det samme som er i brystkremer. Brystkremene er mye mer seige og klissete og jeg trur jeg hadde blitt litt gal av å ha det på leppene. Men den funker nok bra på truten som på nippler ;-)

Jeg eier vel en 4-5 carmex, sverger til de. De gjør virkelig jobben på såre, tørre eller sprukne lepper :-)

ja det er sant, er litt klissete med purelan, men blir jo litt lipgloss-effekt samtidig da.emoticon Brukte det mye på leppene sist ammeperiode, var sikkert mye fordi den lå så lett tilgjengelig! Men synes at den funker som bare det! 

Er også veldig fan av carmex btw. har en boks i veska og en i bilen! Alltid beredt! EOS sin også, men synes nok at carmex´en funker bedre hvis jeg er sikkelig tørr...emoticon

M.O.S.H.I skrev:

Glemt at jeg hadde den i fødebaggen.

Da går jeg til angrep med purelan, vaselin og med en med vitamin E fra body shop. Så får jeg myke gode lepper å susse babisen med =)

DUCHESS skrev:
M.O.S.H.I skrev:

Glemt at jeg hadde den i fødebaggen.

Da går jeg til angrep med purelan, vaselin og med en med vitamin E fra body shop. Så får jeg myke gode lepper å susse babisen med =)

Jeeeei!!! emoticon

min FAVORITT lepomade, e aloe lips fra forever living... gått MYYYYE av den i sv.skapet... e bare heilt fantastisk :D <3

Back
Topp