Leppene sprekker:(

2014frø

Februar2014's Miss Positiv❤️
VIP
Mini sprekker i leppene til tiden:( og det er tydelig at det er vondt for henne.. Er dette bare pga tørre lepper eller kan det være noe annet som er galt?

Uff stakkars:( Jeg vet ikke om det kan være noe annet, for har aldri opplevd det med mine. Har du forsøkt å smøre med litt lipsyl eller lignende?

Uff stakkars:( Jeg vet ikke om det kan være noe annet, for har aldri opplevd det med mine. Har du forsøkt å smøre med litt lipsyl eller lignende?
Ja har smurt litt av og til. Men jeg glemmer det ofte:( hun er ikke tørr til vanlig. Men hun blir veldig tørr når hun blant annet sover hvilene sine. Så sprekker det på overleppen på begge sidene og hun blør:( stakkars.

Ja har smurt litt av og til. Men jeg glemmer det ofte:( hun er ikke tørr til vanlig. Men hun blir veldig tørr når hun blant annet sover hvilene sine. Så sprekker det på overleppen på begge sidene og hun blør:( stakkars.

Sover hun ute? At det kan være lufta som tørker ut leppene? Eller er hun forkjølet?

Tror jeg hadde kontaktet lege eller helsesøster, ihvertfall noen som kan litt mer, tilfelle det er noen mangler eller noe.

Håper det hjelper på jenta di. Er jo så vondt å se på at de har det vondt:-(

Kan du ikke smøre henne når hun nettopp har sovnet og se om det ikke blir bedre?

Sover hun ute? At det kan være lufta som tørker ut leppene? Eller er hun forkjølet?

Tror jeg hadde kontaktet lege eller helsesøster, ihvertfall noen som kan litt mer, tilfelle det er noen mangler eller noe.

Håper det hjelper på jenta di. Er jo så vondt å se på at de har det vondt:-(
Ja hun sover ute og er i tillegg forskjølet. Så er nok en sammenheng der. Får kontakte hs på mandag..:) må bli flinkere til å smøre!O.o bare greit å høre om andre har erfart det samme.

Da er det nok en sammenheng med forkjølelse ja. Smør henne før hun skal sove.

Håper hun blir bedre så fort som mulig:)

Prøv med puppekremen - hugsar ikkje ke den heiter i farta. Funkar veldig bra på meg :)

Jeg og sønnen min blir sår på leppene ved forkjølelse.

Prøv å bruk kleenex hvis du tørker nesen hennes. Burts bees har en "all round" salve som kan brukes både i rompa, på såre brystvorter og på såre lepper. Den beskytter mot vær og vind (litt sånn lanolin aktig, kan bruke sånn brystvortekrem også hvis du har). Her er det mentholatum som funker best...men det er jo litt sterkt og svir litt med en gang.

Jeg og sønnen min blir sår på leppene ved forkjølelse.

Prøv å bruk kleenex hvis du tørker nesen hennes. Burts bees har en "all round" salve som kan brukes både i rompa, på såre brystvorter og på såre lepper. Den beskytter mot vær og vind (litt sånn lanolin aktig, kan bruke sånn brystvortekrem også hvis du har). Her er det mentholatum som funker best...men det er jo litt sterkt og svir litt med en gang.
Ja er den salven fra burt bees jeg har brukt. Har bare vært får dårlig å huske på detO.o

Back
Topp