Leonore1983

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Hei Leonore1983 Så på tråden "når kom babyen din" at dine to kom ganske tidlig. Har du lyst å dele med oss hvorfor? Og hvordan det oppleves å få en tidlig født baby? Har full forståelse om du ikke ønsker å dele....

Hei :)
Jeg hadde vannavgang med tv1 i uke 22+5, ingen spesiell grunn til det, og så startet fødselen i uke 25+0. Da kom lille Iver (tv1) til verden 770 gram og 33 cm :) Men fødselen stoppet opp etter at han var ute, så jeg lå i fire dager og ruget på tv2, før jeg fikk en infeksjon og de satte igang fødselen. Så i uke 25+4 kom Johannes til verden 810 gram og 31 cm :)
I 5 uker og 3 dager hadde vi to små kjemper og våke over på nyfødtintensiven, men da klarte ikke lille Johannes mer :( 
Etter 3,5 mnd på sykehuset fikk vi reise hjem med det lille mirakelet vårt. Han har vært uforskammet frisk og har per i dag ingen tegn på prematuritet. Han er litt liten for alderen, men ikke mye, og blir litt lettere overstimulert, men han er i det store og hele en solskinnshistorie som legene klør seg litt i hode over :)
Hvis det var noe spesifikt du lurte på er det bare til å spørre, så skal jeg svare så godt jeg kan :)

Åj, det var en veldig spesiell histore. Jeg visste ikke en gang at man på en måte kunne føde et av barna sine, hvis det andre ikke ville ut. Tusen takk for at du deler, det er veldig fint for meg som ikke vet noenting om noe..
Utrolig trist å høre om den ene babyen din<3 Kan ikke være lett.

oj da, som mor selv kan jeg bare innbille meg for en tøff tid det må ha vært. Beklager virkelig at dere måtte reise hjem med bare en tvilling. Er det funnet noen grunn til den tidlige vannavgangen, og er det risiko for at det samme skjer igjen?

De sier at det ikke var noen spesiell grunn, og at det derfor ikke er sannsynlig at det skjer igjen. Så jeg krysser fingrene for at det går bra denne gangen og at det bare er en liten spire i magen ;)

Det er jo gode nyheter! men bekymringen vil vel følge deg hele tiden, spesielt om det er to denne gangen også.... Takk for at du ville dele dette og gleder meg til å følge deg og dere ane her videre.....

Tusen takk for det :) Gleder meg masse til å følge dere i svangerskapet :)

Back
Topp