leonberger

syla og knøttet

Betatt av forumet
Ja, overskriften sier jo sitt.

Vi lurer på å anskaffe oss Leonberger hund, noen med kjennskap til denne hunden og erfaringer å dele? [;)]

Har og hørt at dæm e roli og familiekjære hunda [:)]

Men nånn borti gata her hadd en leonberger som IKKE likt andre hunda - å som gikk te angrep på en anna hund. Men de e visst ikke normalt for rasen å vær så hissi da.

fine de, rolige, store bamser [:)] har dog ikke hatt en selv, bare opplevd andres!

ORIGINAL: *Gitte87*

ingen kjennskap[:D] men er fine hunder da, hørt dei er veldig rolige[:)]

(selv om jeg aldri villa hatt pga alle håra[8D])...

Signerer alt dette [:)]

Vi  har og huske at de er valper til de er tre år gamle!!!!!! Det kan være ganske slitsomt med en valp på 70kg i flere år[;)]

Men  når det skal sies eeeeeeeelllllllsker jeg edwinen vår[:)]

ORIGINAL: lakerol

Vi  har og huske at de er valper til de er tre år gamle!!!!!! Det kan være ganske slitsomt med en valp på 70kg i flere år[;)]

syns du den er enkel å ha med barn, eller blir det slitsomt med valp og 3 barn? [;)]
så lurer jeg på, de trenger vel kanskje endel mosjon, som store hunder gjør?

sambo's største ønske e å få en leonberger..
Han dreiv å undersøkte masse om rasen da han va på tur å skaffe seg en da vi bynte ilag...
Det e orntlig goe familie hunda.....

Helt utrolig nydelige hunder[:)]

Men med tanke på plass i bilen tror jeg ikke det er noe hund for oss[8|]

Tre unger, barnevogn en leonberger og meg på tur.. dårlig sammensetning... Jeg pakker alt for mye[:)]

ORIGINAL: syla og knøttet

ORIGINAL: lakerol

syns du den er enkel å ha med barn, eller blir det slitsomt med valp og 3 barn? [;)]
så lurer jeg på, de trenger vel kanskje endel mosjon, som store hunder gjør?

nå er nok ikke jeg helt riktig person å spørre om det er mye å gjøre for jeg liker jo å gjøre tusen ting på en gang[:D]

men ja det er mye jobb... men veldig fin hund sammen med barn, litt viktig at de ikke blir redd hunden om han velter de over ende for det skjer stadig vekk i gleden[;)] spørsmålet er nok bare om det er tid til å trene den og gå tur. litt vesentlig å ha en viss dresur på en så stor sak.

Back
Topp