Leon spyr...

*Christy*

Elsker forumet
Her spyes det så spruten står...
Kan ikke komme på å ha spist noe spesielt utenom det vanlige idag. Hm...
Ser noen bebiser har diare her inne. Noe som går kanskje?

stakar liten... ingenting i hele verden som er verre enn å spy[:'(]

men hvordan vet du at det er spy og ikke gulp?

Kevin Andrè gulper nesten aldri men for en ukes tid siden så hadde han 4 dager på rad hvor han gulpet/ (spydde?) masse!!! Det var i senga hver dag når han skulle legge seg.... var overalt!!! Måtte vaske dyne,pute,trekk til madrassen, sengekanten og til og med under senga.. og han selvfølgelig! Hver dag!!! [:'(] 

Pga dette så våknet han jo på natta også for da var han jo sulten... Gjør ikke det til vanlig..

Men så lurte jeg på om det kunne være fordi han stappet hele hånda i munnen og fingrene nedi halsen.... Klør så veldig i munnen!!!

Han var forresten ikke dårlig på noen måte... Virket ikke syk! Merker du det på Leon kanskje?

Tja.. hvordan vet man at det er spy? Ikke godt å si, men jeg nekter å klassifisere det som har kommet flygende ut av munnen hans som gulp [:D]

Det kommer utrolig mye ut på en gang, gjerne to kjempe spyer med 5 sek mellomrom. Hele han og jeg blir kliss våt..
Han er ganske grinete her nå, men ikke noe feber eller slikt....
Huff, håper det bare er en sånn 1 dags ting. Dette var ikke noe kjekt!

oi oi oi [:(]Stakkars leon da.!
Her i huset har han ikke spydd på litt over en måned.Han pleide å spy skikkelig da han var litt yngre pga at han ville drikke selv om han var mett[:-]matmonster!

Stakkars lille vennen da [:o] høres ut som omgangssyken som herjer her i bergen, håper han blir fort frisk igjen[:D]

Stakkar Leon.. høres ut som spy..
Jeg ar selv lagt i 2 dager og er enda ikke helt god.
Det går faktisk spy syka rundt forbi nå......

ORIGINAL: *Christy*

Tja.. hvordan vet man at det er spy? Ikke godt å si, men jeg nekter å klassifisere det som har kommet flygende ut av munnen hans som gulp [:D]

Det kommer utrolig mye ut på en gang, gjerne to kjempe spyer med 5 sek mellomrom. Hele han og jeg blir kliss våt..
Han er ganske grinete her nå, men ikke noe feber eller slikt....
Huff, håper det bare er en sånn 1 dags ting. Dette var ikke noe kjekt!

Her kom alt på en gang da... Men det var myyyyye! Kanskje det var spy da siden dat var flere dager på rad også...... Hmmm... Men han var ikke grinete da. Er Leon bedre i dag eller?

Leon er bra idag heldigvis.... Han spydde ikke mer i går, men var veldig urolig i natt. Var oppe med ham hele 7 ganger, så jeg er en smule småtrøtt nå kan man si [:D]

stakkars Leon da[&o] ikke noe ålreit å spy,det er det verste som finnes[:'(]
go bedring!

Back
Topp