Lengter etter våren... *Bilde*

*Musti*

Forumet er livet
Dette er ene stuevinduet mitt i skrivende stund..

ORIGINAL: *skjønningene*

da slenger jeg inn et bilde [:D]

tørker klær ute idag

[8D]

Kommer visst ny runde storm i morgen.. Nesten så jeg vurderer å holde eldsta hjemme fra skolen [&:]

Dette er hos oss, ca 30 min siden da jeg var på butikken. dette er da veien vi bor i, er 4 hus på strekke. vet ikke hvor mange dere kan se.
Vi skulle til tromsø i dag, håper været letter til i morgen. har time på sykehuset med størstejenta. men kan vi ikke kjøre så blir vi hjemme. tar ingen sjanse.

ORIGINAL: selisa

Dette er hos oss, ca 30 min siden da jeg var på butikken. dette er da veien vi bor i, er 4 hus på strekke. vet ikke hvor mange dere kan se.
Vi skulle til tromsø i dag, håper været letter til i morgen. har time på sykehuset med størstejenta. men kan vi ikke kjøre så blir vi hjemme. tar ingen sjanse.

Oi..ser ingen hus,gitt...

ORIGINAL: *Musti*

ORIGINAL: selisa

Oi..ser ingen hus,gitt...

nei men de er nå der, sitter jo inne i det ene nå:P
Men steike det var herlig å gå ut i dette været.

Våren er ønsketenkning her iallefall. Bur midt i Sogn og Fjordane = unntakstilstand. Ras, flom, 1,5 meter snø, halvparten av veiane stengt, and so on [8|] Våren kjem vel ikkje før rundt Jonsok. Og så begynner det å snø igjen rundt skulestart.

VIL. HA. SOMMAR.

ORIGINAL: Oline V2

Her er det helt bart, har vært 8-10 grader de siste dagene, og mye sol[:)]

samme her!! nyter det som bare det[:)]

Back
Topp