Lengte lengte...

Tante Catti

Elsker forumet
MAI 2013
Ja, etter goe gamle senga mi! Senga er vel egentlig den samme...kroppen ikke. Får så vondt i rygg og hofter at jeg må snu meg hundre ganger, og finner ingen god liggestilling. Har babydyna mellom beina, hjelper litt, men må fortsatt ut av senga lenge før jeg har lyst bare fordi jeg ikke orker ligge å ha vondt lenger.
Skikkelig irriterende!! [:@][:@]

Syns det er litt for tidlig til å begynne med dårlig nattesøvn. Tenkte at det kom senere når en blir riktig så
svær...uff, hvordan skal dette gå? Klager å syter allerede, med "liten" mage!!! [:'(]

Noen fler??

Når jeg snur meg i senga så kjennes det av og til som om jeg har en stor stein i magen.. Det er ganske ubehagelig!

Har det akkurat sånn som du beskriver her... våkner ca 1000 ganger i løpet av natten med vondt i korsryggen området og føler jeg "stivner" til i hele kroppen... savner å sove sammenhengene i mer en 1-2 timer...

Eg merker heldigvis ikkje noe til det enda, har hatt plager på slutten tidligere og får vel det denne gangen også, magen kan eg fremdeles ligge på og selv om det er grei i str.

skjønner,jeg står opp 1000g i løp av natte bare før å bytte stillin og tisse!! Dt er slitsomt når du må stå opp tidlig etter en søvløs natt!!

savner å sove  på magen ;( *snuf*

ORIGINAL: skruen med spire

Har det akkurat sånn som du beskriver her... våkner ca 1000 ganger i løpet av natten med vondt i korsryggen området og føler jeg "stivner" til i hele kroppen... savner å sove sammenhengene i mer en 1-2 timer...

Har det sånn jeg og. Vondt alle veier og snur og snur og snur meg.... Og så får jeg så vondt i hoftene. Uff, skikkelig uggent. Hadde og regnet med at det kom sånn i løpet av den siste måneden eller sånn.... Og opp på do alle par timer, det må jeg og....[&:]
Men, når den lille først er der, så er det vel verdt det! Intill så langt får en jo bare holde ut.
Hehe, ikke sånn at vi har noe valg [:D]

Heheheh.. Ja har det helt likt.. Har aldri vært fan av å såve på magen da, men sover ikke like godt lenger med kulen i veien:P Våkner GANSKE ofte ja!! Skulle hatt sånn tempur seng som former seg etter kroppen:P

Kjenner at jeg seriøst begynner å grue meg til sommeren oxo [&:] 
Tidligere har jeg tenkt pytt sann, det skal jeg takle, når andre har nevnt det, men nå ser jeg for meg selv som dødssliten med hovne øyne om noen mnd, og som en som ikke vet hvor hun skal gjøre av seg ettersom senga er blitt bakeovn og vond å ligge i....uheldigvis har jeg et varmt soverom om sommeren, mens iskaldt om vinteren...må nok flytte ned i kjelleren [:@] 

Men gleder meg til å ha mindre klær på, får ikke igjen vinterjakka lenger [:)]

Haha, jeg får heller ikke igjen vinterjakkene mine lenger! Det er litt krise da, ettersom man bor i nord og må på tur med hundene hver dag.. Jeg gleder meg til sommeren jeg da! slipper thights og sånne teite ting, kan bare vagge rundt i store fine luftige kjoler :)

Jeg sover dårlig og våkner mange ganger, men det er fordi jeg har en baby som sover om dagen og sparker hardt om natta[:'(] Og at jeg må tidlig opp om morgenen er det en litt større unge som bestemmer[&o][:-]
Jeg må lære meg å legge meg tidligere[8|] Sove lenge ut på morrakvisten eller om dagen er ikke mulig... Men, men.. håpet er ikke ute.. Jeg sov egentlig godt på slutten sist sv.sk. Og jeg følte meg best og hadde mest energi ca uke 28-40[;)] Var bare de siste dagene at jeg lå strak på sofaen..(og de første månedene)

Håper jeg får det som dg da [:)][:)]...men hvilken årstid var du gravid sist? El har du et knep som jeg kan lære av?

Back
Topp