Lengesiden!

Thomas toget

Glad i forumet
Heisann! 

(tidligere Deaky)  Lengesiden sist.  Har hatt noen stressende måneder, og har rett og slett ikke hatt noe særlig overskudd til å være på nettet.

Gutten vår, Samuel, feiret 1-årsdag på lørdag, og var i superhumør selv om han hadde slitt med omgangssyken i flere dager. Da gjestene dro ble han derimot et lite "monster" og gråt og gråt og gråt, skulle holdes, gråt gråt... men ikke så rart... han har vondt på grunn av mange ting i tillegg til omgangssyken... nå tror jeg jekslene er på god vei, han har lyst til å gå... og det værste av alt, så har han fått sår i stumpen pga av all bæsjingen.  Stakkars.

Men Samuel har det supert ellers, og nå virker det som at ting er litt bedre.... i dag spiste han middag for første gang på ei uke(!!!). Jeg er superfornøyd med det.  Desuten har han begynt å forstå seg på gåingen, så han er nok litt mindre frustrert;o)

Han snakker ikke enda, men peker på alt og sier DADADADA... og virker som han sier dada til mannen min, og nana til meg.. veldig søtt;o)  Men han forsår SÅ mye... jeg visste ikke at ettåringer fikk med seg så mye før jeg fikk en selv;o) 

Jaja... massse å fortelle selvfølgelig, men vil ikke gjøre det ALTFOR langt;o)  Hyggelig å være tilbake;o)

Hei på deg!

Kjekt å se deg tilbake hos oss og vel overstått 1 års dag!!
Vi har vel alle vært gjennom forkjølelse og tenner [:)] vet hva du går gjennom!!! Heldigvis så blir det bedre etter hvert!
God bedring til nese og stump [;)]

Her er det også masse babling og prøvelser på gulvet, det er en fantastisk spennende tid!!

velkommen tilbake, og gratulerer så mye med overstått bursdag [:)][:)]
håper gutten din blir frisk snart

Koselig å høre fra deg!! [:D]

Back
Topp