Lenge til?

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Vi får skjult forum?

Jeg er spent på hva skjult gruppa skal hete - håper noen tar på seg å organisere det. Jeg har ikke tid til det dessverre:/

Enig, blir fint med skjult! :D bare å stå på, noen med flere forslag til leker kanskje??

Det blir flere og flere medlemmer her, og mer aktivitet. Vil tippe at vi klarer det om et par uker :D:D:D:smiley-angelic001

Det blir flere og flere medlemmer her, og mer aktivitet. Vil tippe at vi klarer det om et par uker :D:D:D:smiley-angelic001
Skal vi starte en tråd om forslag til navn på skjult gruppe nå da kanskje? Eller bør vi vente til flere har kommet hit, slik at de også kan komme med forslag? Trenger jo ikke å bestemme oss for navn enda da når jeg tenker meg om og jo flere forslag - jo bedre:D

Skal vi starte en tråd om forslag til navn på skjult gruppe nå da kanskje? Eller bør vi vente til flere har kommet hit, slik at de også kan komme med forslag? Trenger jo ikke å bestemme oss for navn enda da når jeg tenker meg om og jo flere forslag - jo bedre:D

Kanskje vente til vi har klart 4000 innlegg eller noe før vi lager en avstemning. Men går alltids ann å komme med forslag :happy:

Kanskje vente til vi har klart 4000 innlegg eller noe før vi lager en avstemning. Men går alltids ann å komme med forslag :happy:
Hvor ser man hvor mange innlegg vi har? Har helt glemt det fra sist gang:p
Men da venter vi;) litt vel ivrig her kanskje:hilarious:

nå spør jeg sikker dumt. Men skult forum?(hva vil det si? Utenom at det kun er vi som ser?) må vi søke om å få være med, eller blir vi automatisk med?

nå spør jeg sikker dumt. Men skult forum?(hva vil det si? Utenom at det kun er vi som ser?) må vi søke om å få være med, eller blir vi automatisk med?
Det er litt forskjellige regler på det, men du må være aktiv (ca 30 innlegg i mnd eller mer), være på terminlisten, ha nick og be om tilgang hos tilgangsansvarlig.

Her står det forresten.
Fant det langt oppe på gruppa.

Regler vedr. skjulte grupper:

- Terminforumet må ha minimum 5000 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i fellesskap finne et navn og en av dere som skal være tilgangsansvarlig. Deretter sender en av brukerne en melding til Forumansvarlig Tamara

I sammarbeid med mange av dere som tilhører termingruppene har vi nå utarbeidet disse kriteriene:
Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Hver termingruppe kan selv lage sine egne kriterier, disse over er bare en standard vi har satt.

Det er de som er en del av den Skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

da må jeg begynne å skrive litt mer her inne:hilarious:

Heisann,
Det er kun dere som er medlem i skjult gruppe som kan se innholdet ja, det stemmer ;)
Man blir ikke automatisk med, må "søke", men det er for dere alle og alle får bli med så lenge man er litt aktiv her inne ;)
Viktig syntes jeg at skjult gruppe er inkluderende.

Back
Topp