Lenge siden

mammatilstorm

Elsker forumet
Har ikke vært mye her i et siste både pga dette nye forumet som jeg ikke liker i det hele tatt,men vi har også ENDELIG flyttet ut av huset for å begynne renoveringen av huset.

Hvordan går det med alle her inne?:-)

Her venter vi fortsatt sommeren,ser ikke ut som den har tenkt å kommeemoticon

Så spennende med renovering av huset da!! Lykke til:)!

Her står det bra til - tihi stakkar frøkna var så trøtt dag hun skulle vekkes i dag - eneste dagen denne uka vi skulle vekke hun . og eneste natta hun sov hele natta uten å ville inn til oss - da jeg åpna døra og tok av dyna sa hun : "legg over dyna - og lukk døra!" håper hun sover like godt flere morrar framover:)!

Sommeren har ikke kommet her heller - venter i spenning - meldt i overkant mye regn framover..!

Renovering hørtes heftig ut, men blir sikkert veldig bra til slutt. Håper dere har et ålreit bosted mens det pågår. Her går det i jobb, bhg og førskoledager til eldstemann. Vi har gitt opp å vente på sommeren og tar en sydentur til neste uke (håper sommeren er der da)

Hei og hopp!
Her ruller og går det som vanlig egentlig. Jeg har fått ny jobb og jobber nattevakter og har mye fri. Så vi nyter dagene, korte dager i barnehagen på Teodor og fridager som vi koser oss ekstra sammen på =) 

Tuttelure: Så søt hun er, deilig om det blir noen morgener hvor hun sover lenge da =)

hei hei emoticon
renovering av hus er sikkert kjempespennende! Jeg og min eks sambo (far til lilleknøtten) kjøpte ferdig renovert gammelt hus som var helt nydelig! Så det må dere glede dere til :) Alltid deilig med nye ting... :) 
Nå har jeg fått meg ny kjæreste etter halvannet år i singeltilstand, og vi vurderer og bygge hus. Venter spent på svar fra bank :) så lykke til!! Å god sommer (dersom den skulle dukke opp snart) :) 

Back
Topp