Lenge siden sist...

Vibeke :)

Forumet er livet
VIP
Hei på dere alle sammen!

Her har det gått unna i det siste... Dagene har vært fyllt opp fra morgen til kveld... Men det er nå litt moro da, selvom det kunne vært greit å satt seg ned litt innimellom...

Alexander er i full fart om dagen. Han har blitt hekta på Harry Potter så her tryller vi opp dører, flyr på kosteskaft og ordner opp... Moro... Ellers så har han det bra, har kommet seg gjennom vinteren uten noe sjukdom *bankibordet*

På jobben er det fullt kjør om dagen. Forrige uke var jeg på kurs i Oslo i to dager, så nå har jeg fått utvidet fullmaktene mine litt og har lov til å gjøre enda litt mer moro.

Fritia har blitt brukt på mye middelalder i det siste. Ble valgt inn i styret i Middelalderforeningen på årsmøte og har fått ansvar for å gjøre om hjemmesiden vår, stå for organisering av tunet vårt på middelalderfestivalen og holde litt oversikt over aktiviteter i foreningen... Den siste blir jo litt hva jeg gjør det til sjøl da, men... Har jeg lyst så har jeg mer enn nok å henge fingra i [:D]
Nå har jeg akkurat kommet hjem fra fest med jobben og var VELDIG IKKE klar for å gå og legge mer riktig enda.......
Kjærligheta rusler og går. Henger sammen med han "gamlingen" (som Lillepooh sier) fortsatt, og trives med det.

Håper det står bra til med dere alle sammen

Heisann!
Nå er det fryktelig lenge siden.

Her er det jeg som har vært syk denne vinteren. Dvs jeg har ikke følt meg syk, men hatt en hoste som har vekket meg selv og resten av huset hver natt... Uff... Fikk medisiner som ikke funka heller. Men nå to måneder etter det starta er jeg nesten bra igjen... Ungene har bare hatt en dag i ny og ne med litt snørr... [:D]

Heine er blitt så stor og flink. Tror han får litt ekstra fordi han er eneste 06-barn i bhg, og derfor er sammen med alle 05-barna. Starter på førskolegruppa neste år, og godt er det, for han elsker  drive med tall og bokstaver. Litt nerd, men det virker som om han trives med det. Kalle-navnet i bhg kommer fra hans største interesse... Heine-Tobias er blitt til Tegne-Tobias...

Lykke er også blitt fryktelig stor. Hun er nemlig storesøster... [:D] Og den rollen tar hun på alvor. Og når hun ikke får ordne med lillebro, ja da tar hun og mater eller skifter på babyen sin, triller den i vogna, eller har den med på butikken, skolen eller jobben... [8|] *Åh, -Jeg glemmte bare nøkla, jeg. Sees snart!* Lurer på hvem hun etterlikner... [8|]

Birk er blitt en vilter krabat og flyr over gulvet i en super-fart og putter alt han finner på sin vei i munnen. Han syns nok også vi vasker for sjelden, for han sikler eller gulper og drar det rundt på gulvet med magen som fille... [8D]

Håper vi klarer å holde litt kontakten fremdeles. Nå har jo jeg vært helt utmeldt en god stund, men... -Savner dere... [;)]

Back
Topp