Lenge siden sist..

Frk.Smedstad

Venter på lillesøster
Hei jenter. Lenge siden sist! Slet med å komme inn på forumet og ga til slutt opp hele greia. Men fikk det til for noen dager siden.

Thea (født 3.mars 2014) begynner å bli stor jente. Eller tatt i betraktning... Hun er liten av vekst og veide 7845 gram og 71 cm lang på 15mnd kontroll. Men hun spiser som en hest da. :) hun går og går og går. Kommer nye ord hver dag, og ELSKER storebror Herman over alt!!!

Hun er hans rake motsetning. Han var rolig og tok ting med ro. Hun er høyt og lavt og har ikke tid til å sitte rolig. Alt må undersøkes. Kan hun stikke av så gjør hun det.

Hun har diagnosen spina bifida occulta, som i korte trekk er mislykket ryggmargsbrokk. Heldigvis. Men, hun skal gjennom en ny mr nå til høsten og mulig opereres. Mest sannsynlig. Gruer meg. Men riksen er flinke!!!

Også skal vi om en liten mnd tilbake til gynekologen som hjalp oss med våre to barn. For ønsket om en til er stort, og vi skal nå prøve på en nr 3. <3

Håper alt er bra med dere og slenger med noen bilder jeg.ImageUploadedByBV Forum1435571334.842234.jpg

ImageUploadedByBV Forum1435571349.997183.jpg

ImageUploadedByBV Forum1435571376.960961.jpg

ImageUploadedByBV Forum1435571410.713611.jpg
 
Så koselig å høre fra deg igjen! Synd å høre at dere må slite med sykdom, men bra dere får god hjelp:)
Alle barna har blitt så store nå, det er rart så fort de vokser. Jenta mi er som din, liten av vekst og løper som en racerbil!

Håper dere får nr. 3 snart, selv håper jeg på nr 2:)
 
Back
Topp