Lenge siden sist...

Feb10Mai11Apr19

Elsker forumet
Har vært travelt men utrolig kjekt å bli 2 barns mamma:)
Det har nå i begynnelsen blitt til at jeg har måttet ofret nett og alenetid  fordi barnas behov kommer først, mat og søvn har stått øverst på prioriteringslisten her i huset.

Men alt går bra og det går bare bedre og bedre:)
Lite søvn har tært på humøret til meg og sambo en del så vi har jobbet ekstra hardt nå på hjemmefronten en periode. Heldigvis så koser vi oss mer og mer... og vi har satt oss ut på terassen på kvelden når begge ungen har sovnet og snakket, hørt på musikk og vært kjærester da hvis en kan si det sånn:)

Så livet smiler til meg, og jeg har det veldig bra:)

Håper dere andre og har det bra og koser dere!

Ønsker alle en riktig god sommer:)

Dere kommer sikkert til å høre mer fra meg enn tidligere fremover- hvertfall det som er planen:)

Ja, det kan være tøft å bli tobarnsmamma;) Da er det fint å klare å prioritere..

Kjekt å ha deg tilbake!

Så kjekt å høre fra deg igjen

Bra du og din kjære har fått tid til å bare være kjærester på kvelden! Man trenger det <3

Kjekt å se fra deg igjen! :) Følger jo med på fjesboka vettu! Hihihi!!!

Takk for at du gav oss en oppdatering i en ellers hektisk hverdag, snuppa! :) :) :) :) 

Så koselig å høre fra deg igjen :) Følger med på facebook jeg også :D 
Godt å ha litt kjæreste tid innimellom, det trenger man :) Og jeg kan tenke meg at det er hektisk for deg som 2 barnsmor.. Fikk prøvd meg litt i sommer da jeg passet nevøen min.. SÅ ALL creds til dere som har tette barn :D 

Kos dere masse i sommervarmen :) (om dere er så heldig og har det, for det har ikke vi :((()

Det å ha barn går foran alt annet, så det er veldig forståelig. Viktig å finne tid til den kjærleiken, så kos dere masse. Og så håper jeg at jeg får hilse på lillesøster (og storebror, åffkårs). Kanskje det kan går an å ordne til et treff or sumtin'.

Back
Topp