lenge leve mannfolk!!

hønselovisa!

Forelsket i forumet
gahhh... småstressa, med innlevering av eksamen i morra og masse å gjøre i dag, skulle jeg kjøre gutta i barnehagen..

men hva skjer da?!!
jo den kjææære kjære mannen har tatt med seg bilnøkkelen til fredrikstad(på skolen, så satt han på med en kompis) og jeg skal kjøre gutta i mysen!! gahhhh!

i tilegg mente han at det lureste steden å ha reservenøkkelen var på gården hjemme i TRØNDELAG!!

sååå ære være menn!

å nei !! typisk mannfolk, send de med taxi å la mannfolket ta regninga !

Og været som er så nice i dag da!

Hvem mener det er lurt å ha en reserve nøkkel i trondheim??  reservenøkkel må jo ligge i huset som er i samme by/kommune som bilen stortsett befinner seg da..

fikk de avgårde, så gikk bra;)

hehe, vi har en gård i trøndelag vi skal flytte til i sommer, åsså har vi en safe der(foreldrene hans bor der)..
han har alltid hatt sånne ting som pass og sånn der, så det mente han var veldig lurt!!

jisses... mannfolk! ;)

Hahaha. Så smart han er :P
Vi har reservenøkler i en låst safe (med kodelås) på et gjemt sted på småbruket vi. Pluss at både naboen og svigers har nøkler. Synes det er veldig fornuftig :P

Hahahaha ;p Ja, det var ein "lur" plass ;p fekk du ordna det med taxi eller noko? Min kjære mente svigermor skulle ha ein nøkkel til huset, i tilfelle vi mista den.. det var vist mykje betre enn ein av dei mange plassene den kunne vert på den svære tomta vår ;p følte meg veldig kul når eg måtte ringe ho 23.30 ein kveld :p ho ville ikkje ha den tilbake etter det ;)

fikk venninna mi til å kjøre gutta, så hu måtte kjøre dobbelt ;) hehe.. gejtt om den reserve nøklen skal ned hit te helga a, vi skal i konf på røros, og nøkkelen blir me hjem!! ;)

Back
Topp