Lenge eller kort igjen?

Masse sympati med dere med termin sent i måneden. Jeg hadde termin 30. desember med den første ungen. Mitt råd: Begyn å henge i forumet til de i måneden etter. :) Er jo fullt mulig å gå både en og to uker over tida.

Synes det går ganske så sakte nå.. Er vel fordi at jeg ikke har så mye å gjøre om dagene annet enn å ruge pga bekkenløsningen. Skulle så gjerne ha jobbet og kunne gått tur og dratt på ferier for å få tiden til å gå. Men er bare å smøre seg godt inn med tålmodighet. Dette er siste svangerskapet mitt så prøver jo å nyte det litt, men kan være vanskelig iblant.

Jeg synes det går fort og at det er ganske kort tid igjen. Det er først nå jeg klarer å glede meg over dette og føle meg trygg, så i hodet mitt har jeg nettopp passert 12-ukersgrensa... I uke 28! :hilarious: Så jeg håper ikke han kommer før tida altså, for nå har jeg tenkt å nyte resten av svangerskapet (så godt det lar seg gjøre med bekkenløsning da).

Masse sympati med dere med termin sent i måneden. Jeg hadde termin 30. desember med den første ungen. Mitt råd: Begyn å henge i forumet til de i måneden etter. :) Er jo fullt mulig å gå både en og to uker over tida.
Jeg ble flytta fra 29.okt til 6.nov, så jeg føler jeg henger langt etter dere andre...har vært noe på november-forumet, men de er ikke like aktive :rolleyes::hilarious:

Jeg synes det er litt opp og ned om det går fort eller sakte. Nå en periode er det så mye som har skjedd hjemme og på jobb, så plutselig når jeg sjekka appen idag, så har jeg under 100 dager igjen til termin! Men når man begynner å tenke mer på det, så er fortsatt hundre dager ganske mye. Så på ett vis så går det jo for så vidt ganske fort, men samtidig så kan det aldri gå fort nok, føler jeg.

107 laaaaange dager igjen... :dead: Synes denne graviditeten har sneglet seg avgårde! Har sikkert noe med at jeg har vært mye sykemeldt :(

Har 17 uker igjen og føler egentlig at det har gått veldig fort denne gangen, har ikke noenting klart enda så kanskje derfor :-)

Synes at det føles kortere etter at jeg hadde telt opp til uke 20 og nå teller ned fra 20 uker :-)

Og ferien flyr jo bare avsted føler jeg :-P

På den ene siden har det gått fort etter uke 12 og til nå (26+0), men samtidig ser tiden frem mot termin ut som noe som ligger uendelig langt inn i fremtiden ... jeg tror det har mye å gjøre med tankene mine om hvor ekstremt koko annerledes livet kommer til å bli til høsten. Da skyver man det kanskje litt fremfor seg!

Men jeg strutter og holder på i nye gravidsommerklær og har det egentlig ganske greit. :)

Back
Topp