Lenge å vente til ordinær ultralyd

Har time 26. Juli, og når den dagen kommer har jeg visst om timen i 2 mnd:p Jeg var så nyskjerrig at jeg var nødt å bestille meg en time til privat ul:D Heldigvis såg alt fint ut, men kjønn kunne de ikke se enda:p
 
jeg har time til onsdag :smiley-bounce012 men tiden går utrolig sakte.. jeg fikk innkalling i uke 9, så synes tiden har gått veldig sent! Er 18+5 da. Må bare komme meg gjennom 2 vakter på jobb før den store dagen!
 
  • Liker
Reactions: Cgn
Midten av juli? :eek:
Jeg som har foreløpig termin 26.des har OUL 19.juli o_O

Det er det som er greia mens man er gravid. Uker blir helt sykt store enheter, plutselig.. ;)
Du er fire uker bak meg i løypa, ca, i forhold til termin.. Og så har du nok ikke OUL i uke 20, men .. rundt uke 18, kanskje?
Hadde du også hatt OUL like "sent" som jeg har hadde du hatt time et par uker senere, og vi hadde vært ganske in sync sett i forhold til estimert termindato - med ca fire uker mellom våre to terminer og oul-timer..
 
Har oul 21 juni! Vurderer å bestille meg en privat time rundt neste uke for å se at alt er bra og eventuelt få sjekka kjønn. Men samtidig så er det gøy å ikke vite. Så kanskje vi bare holder oss på pinebenken frem til 21 juni :-D
 
Har ultralyd 2.juli, og det føles alt for lenge til. Etter å ha vært kul rolig hele første trimester begynner nervøsiteten å melde seg nå. Håper vi får høre hjertelyd hos jordmor om noen uker, eller at det kanskje kommer et lite dult snart
 
Jeg syntes det var uendelig lenge til når jeg fikk timen, men nå er det allerede i morgen:eek::D
 
Det er det som er greia mens man er gravid. Uker blir helt sykt store enheter, plutselig.. ;)
Du er fire uker bak meg i løypa, ca, i forhold til termin.. Og så har du nok ikke OUL i uke 20, men .. rundt uke 18, kanskje?
Hadde du også hatt OUL like "sent" som jeg har hadde du hatt time et par uker senere, og vi hadde vært ganske in sync sett i forhold til estimert termindato - med ca fire uker mellom våre to terminer og oul-timer..

Aah, da skjønner jeg. :hilarious:
Har OUL i 17+4
Min fastlege sendte inn at jeg var 4 dager lenger på vei enn jeg egentlig er da ho ikke tok lenger syklus i beregning.. så blir litt tidligere enn hva sykehuset tror. :hungover::hilarious:
 
Jeg synes jeg fikk litt sein UL. hadde håpt på slutten av juni.. Men får bare leve med datoen. Krasjer ikke med noe ferie eller noe, så det går jo greit.

Var på tidlig UL og ble målt til å være tre dager lengre enn mens tilsier. Har korte sykluser så er kanskje ikke så unaturlig. Men, orker ikke begynne å styre med flytting av timen. Satser på de har erfaring med alle varianter av uker omkring uke 20..
 
Jeg synes jeg fikk litt sein UL. hadde håpt på slutten av juni.. Men får bare leve med datoen. Krasjer ikke med noe ferie eller noe, så det går jo greit.

Var på tidlig UL og ble målt til å være tre dager lengre enn mens tilsier. Har korte sykluser så er kanskje ikke så unaturlig. Men, orker ikke begynne å styre med flytting av timen. Satser på de har erfaring med alle varianter av uker omkring uke 20..

Tror nok de skal klare å sjekke og måle det de skal fordet :happy::happy:
 
Jeg har OUL 26.juni (termin i slutten av november), gleder meg og syns det er leeenge å vente. Gleder meg til å finne ut kjønn!
 
Fikk en liten boost i dag, da jeg så i kalenderen at det var to dager før jeg har gått og tenkt at det var. :p
Ikke lenge igjen til juni heller, slik at jeg får den mentale "neste måned"-boosten også. Akkurat nå tenker jeg at iom det er i juli, og vi er i mai nå, så er det to måneder til....
 
Har ikke før 3. juli, sånn egentlig. Men siden jeg ikke eier tålmodighet for øyeblikket skal vi på privat 7. juni for å se om vi kan finne ut kjønnet :D
 
Oul 13. Juni og tida går såå tregt! Bekymrer meg litt for om det går bra med lykketrollet for jeg merker jo ingenting bortsett fra litt om morgenen og litt om kvelden...
 
Back
Topp