Lengde

Godemine

Gift med forumet
Junibarna 2015
Hvor lange var juni barna ved 10 mnd alder (eller nærmeste kontroll)?

Får ofte kommentarer at snuppelupp er så lang, har ikke tenkt noe særlig på det og det kan jo også være litt vanskelig å se siden beina står rett ut pga skinna.

Men målte henne til 82 cm idag!

her var gutten vår 75 cm på 10 mnd kontroll. På percentilskjemaet hos helsesøsteren lå han på gjennomsnittet, hvis jeg ikke husker feil [;)]

Reagerte også på at det hørtes fryktelig langt ut, men målte flere ganger.
Er vel bare halvannen måned til neste kontroll (1 år), så blir spennende å se om det faktisk er riktig lengde [;)]

Sebastian var 74 cm på 9-mnd kontrollen, ca 4 uker siden...

her var hun 67cm på 10mnd[:)]

Ja det var ei lang snuppe [:D]

Min gutt ligger høyt oppe på kurven og var 78,5 da han var på 10 mnd kontrollen.

Maya var 71.5 cm på 9mnd kontrollen, det er jo 2 mnd siden. Om 1 mnd skal vi på 1 års kontroll, så får vi se da. 82 cm vil jeg si er en laaang bebis da.

Snuppa var 73,5cm lang på 10mnd kontrollen.

Hun har ikke blitt målt siden 8 mnd kontrollen, men da var hun enten 73 eller 74 cm. Husker ikke helt, er jo 4 mnd siden [8D]

Hvis hun er 82 cm er jo hun giiiigalang [:D]

Her målte han 78,5 på 9 mnd[:)]

Det syntes jeg var veldig lang. Snuppa her ver 77 cm og jeg har laaaaaange barn. Kan jo være feilmåling, eller at hun har tatt den helt ut nå på våren og strekt seg mot sola...så tar hun vell en pause i voksinga si nå da på sommeren

.

66 cm på 10 mnd kontrollen

rani var 79 cm men han er 81 cm nå han vokser[:D] tenk 2 cm på noen uker, 3 4 uker hehe

77cm snaut 10mnd gammel!

Dina var 75cm for litt over ei uke sia. Får ofte høre at ho er himla lang[:)]

Tobias va 77 cm på 10 mnd kontrollen

Back
Topp