lenemor

men flatula har jeg også i tankene................................hun har gutt..... men jeg aner ikke med skrivefeil.. det kan jo kun ha vært en glipp...[:)]

hehe, ja altså den skrivefeilen trenger jo ikke å være fellende bevis da, for som sagt det hender at jeg glipper der selv... men noe må man jo henge seg opp i når man får så lite hint[8D]

Noen som har funnet svaret i natt eller??[:D]

Det er Tixxxy - hun har jo Liam, og så er hun stemor til en gutt, er hun ikke?? Derfor den gutt(er)... men Tixxxy er jo ung da forresten, da er det ikke henne allikevel da

ORIGINAL: lenemor

Det er Tixxxy - hun har jo Liam, og så er hun stemor til en gutt, er hun ikke?? Derfor den gutt(er)... men Tixxxy er jo ung da forresten, da er det ikke henne allikevel da

men hun er vel ikke SÅÅ ung? som hun sier, ikke ung og heller ikke så gammel... må se om jeg finner ut hvor gammel hun er[;)]

84, altså 26, er man gammel eller ung da[8D] ??[:D]

Lenemor: Hva betegner du deg selv som? Ung eller gammel.... eller kanskje midt i mellom.....

Råsa Muffin? Ny kjæreste og spire i magen? Hun er ung også. Men ikke så ung heller avhengig av hvordan man tolker det. Synes det var et bra bud!

Råsa har jo også gutt(er) nå, for han nye har vel barn han også?

ajasto - jeg må vel betegne meg som gammel (jeg foretrekker voksen da) mor, ettersom jeg fylte 34 år tre dager før Johanna ble født

jo, han nye har barn.. men om ajasto er født i 84???? hvor vet dere det eventuelt er det feil.. for råååsa er 86.. og jeg har sterke tvil på at det er henne.. hun er i danmark nå med en venninne og datteren... og tviler på at hun gidder bruke tid her inne for å lure oss[8D]

ORIGINAL: lenemor

Råsa har jo også gutt(er) nå, for han nye har vel barn han også?

ajasto - jeg må vel betegne meg som gammel (jeg foretrekker voksen da) mor, ettersom jeg fylte 34 år tre dager før Johanna ble født

Det har han! Men det i hvertfall IKKE meg [:)]
Nå har vi fire barn til sammen, og to holder i grunn for min del asså.. Så jeg har mer enn nok [8D]

ORIGINAL: Trillemor82

men flatula har jeg også i tankene................................hun har gutt..... men jeg aner ikke med skrivefeil.. det kan jo kun ha vært en glipp...[:)]

hehe.. Er nok ikke det, enda [;)][:)] Prøver i det små [;)] [8D]

[:D]

Sliter litt dersom personenn har mer enn ett barn og begge er gutter....da tror jeg Tixxxy. Resten har jo svart her at det ikke er dem.

Men hvis det kan være en gutt og en jente, så kan det jo være Almyrida eller gullungene....jeg trodde gullungene med en gang. Fikk bare følelsen på henne...

Herlighet....det kan jo være så maaaaaange, hehehehehe

Jaggu ikke så lett dette.

ORIGINAL: *Flatula*

ORIGINAL: Trillemor82

hehe.. Er nok ikke det, enda [;)][:)] Prøver i det små [;)] [8D]

Aha. Så det KAN være deg. bare at du ikke vet det enda. Kanskje du har en annen personlighet som vet mer enn deg som skriver her?

Det er ihvertfall ikke meg heller..

Har ikke fulgt med så masse her inne, siste tiden. Men Tixxxy har jo jente (Liana) også da, har ikke den personen bare gutter, eller er det noe jeg inbillt meg?

Kan jo som dere sier vare så mange!

Dette blir mitt 4 barn[:D]

hmmmm....3 barn eller elimor ? Hu i bergen har vel bare jenter (som var i italia, husker ikke nicket) så har vi gullungene i sverige... er nicket nevnt, eller har jeg glemt noen [;)][:)]

Hehehe.. jeg ler høyt her jeg sitter[:D][:D]

jeg er nok skyldig i skrivefeil her og der men jeg er ikke gravid[8D]

Men denne tråden er jo gammel så dere har vel funnet ut hvem den hemmelige er nå!?

og dessuten så er jeg 26 år UNG[8D][:D]

Man skal være her hele tiden, så får man raskt lagt slike baller døde... de som ikke er her og avkrefter kan nemlig bli offer for store og mange og lange spekulasjoner [:D][:D]

Back
Topp