lenemor

Mibah

Forumet er livet
har du ryddet i innboksen din?? den var nemlig full!

nei det har jeg ikke - jeg har kost meg med rødvin, ost og kjeks med mannen min.. skal gjøre det nå jeg

hehe, ikke noe stress altså, skulle bare spekulere litt[8D][:D] eller nå vet jeg jo så trenger ikke spekulere lengre, men jeg kan jo fortsette på nr 2...

jammen har vi hørt noe om nummer to da? Ingen restriksjoner på vill gjetting her inne fra vedkommende i alle fall... [:D]

Du har vel aldri vært av den stille typen, har du vel?

Denne andre - nei jeg vet ikke jeg - men som sagt, finner ingen restriksjoner på spekuleringer fra dennes side - vi respekterer jo ditt ønske om å ligge lavt - så jeg foreslår at vi nå spekulerer vilt. sleng ut forslag og begrunnelser

Jeg er enig med deg ja... men nå vet jeg liksom ikke hva jeg skal spekulere i lengre... har ingen argumenter igjen som holder mål..

vel, jeg (til tider, og det er ikke meg), gullungene, cathri, 3 barn, malrodien, monsoon, tixxy og elimor har skrivefeilen som ajasto også har, så da tipper jeg en av de[:D]

hvilken skrivefeil?

nyskjerrig istedet for nysgjerrig

ORIGINAL: Mibah

Nåh, jeg skriver ikke feil nei [&:][>:] [;)]  Vel, nei takk det er ikke meg nei, tror jeg hadde dødd om jeg skulle fått en til nå, nå som jeg endelig har begynt å få hodet over vannet [:)]

jeg skriver ikke nyskjerrig i alle fall....

ORIGINAL: Monsoon

Nåh, jeg skriver ikke feil nei [&:][>:] [;)]  Vel, nei takk det er ikke meg nei, tror jeg hadde dødd om jeg skulle fått en til nå, nå som jeg endelig har begynt å få hodet over vannet [:)]

hehe, egentlig ikke jeg heller, men jeg søkte på nyskjerrig og bare på september 2006 og da var det disse navnene som kom opp, altså som har skrevet det ordet. Ser at jeg har skrevet det selv vet et par anledninger[;)]

Lenemor: du er jo ikke på lista over mistenkte, så da skriver du det rett[8D]

men da tipper jeg tixxxy da[:-][:D]

Ojoj. Her jobber detektivene hardt på en fredags-kveld. Spennede hvem det er. Men litt kjedelig at vedkommende ikke har vært her og lagt fler spor.

Men av de du nevner Mibah, tror jeg også Tixxxy!

Nei nå flira jeg så tårene trillet. Hmm her er jo en skrivefeil inni bildet også. [8D] Kniiiis

vel, jeg (til tider, og det er ikke meg), gullungene, cathri, 3 barn, malrodien, monsoon, tixxy og elimor har skrivefeilen som ajasto også har, så da tipper jeg en av de[:D]

Haha, er (heldigvis) ikke meg som er hemmelig gravid her[:D] Holder plenty med 3 barn[:)]

ORIGINAL: 3barn

Haha, er (heldigvis) ikke meg som er hemmelig gravid her[:D] Holder plenty med 3 barn[:)]
Samma her[:D][:D]

ORIGINAL: Elimor

ORIGINAL: 3barn

Samma her[:D][:D]

men hun har gutter, så da må det være malrodien av de alternativene[8D]

men det står gutt/er... såååå gutt kan være alle barna eller kun et av dem.... ergo.. kanskje hun kan ha en jente også??? og jeg tenkte cathri med en gang.. og gullungene.. men har slått fra meg gullungen................ nå har jeg tatt meg en skive med nugatti og har store ambisjner om å spekulere videre.............[:D]

Back
Topp