Lenemor (p-stav)

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Var det vondt å sette den inn? [&:][8D][:D]
Jeg skal til legen 15.desember og sette den inn..

Nei, ikke å sette den inn - jeg var jo bedøvet under inngrepet - men det var ganske ømt i en ukes tid etterpå ja - vondt å komme borti, og jeg var helt blå (har bilde på telefonen av hvordan jeg så ut, men det vil du nok ikke se). Den dag i dag gjør det vondt til tider, om jeg klarer å få den i klem, da kjennes det ut som om noen klyper meg skikkelig i armen

Okei.. Ja det blir spennende.. Ho sa at veldig mange var plagd med blødninger på p-staven, men jeg tenkte at det var verdt et forsøk.. [:)] Mens 20 % mista helt blødningene.. Blir spennende..!
Glemte jo p-pillen stadig vekk uansett.. Så da prøver vi denne.. [:D]

jeg fikk mensen etter to uker, og den varte vel en 10 dager omtrent... hadde nesten forventet mer - har jeg flaks nå så vil ikke mensen plage meg på en stund igjen - og det er deiliig å ikke tenke på denne pilla

Ja, jeg har ikke hatt mensen på cerazette, og det mente ho var et godt tegn.. Så kan jo håpe.. [8D]
Men hvordan klarer du å få den i klem? [&:] Den er jo inni armen liksom? [:D]

den sitter på innsiden av overarmen, men rett under huden - det er ikke noe vanskelig å kjenne den, og om man dytter på ene enden stikker den andre enden ut... den er jo 4 cm lang, så den forsvinner ikke

Nei er det jeg syns er fordelen med den foran spiral liksom.. Man kan fysisk kjenne om den er der liksom.. Og som du sier, den forsvinner ikke.. [:)]

Back
Topp