lenemor (jaaaada, mer p-stav)

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Siden du har hatt den litt lenger enn meg.. Hvordan syns du den er til nå?
Har du hatt noen spesielle bivirkninger? Eller som kan være av p-staven?
Jeg har hatt så vondt i hodet i det siste, så er så redd det er pga den.. Men igjen så har jeg jo det til vanlig og.. Og at jeg har litt vondt i hodet i dag er jo ikke unaturlig..

Er og litt kvalm innimellom.. Nesten så jeg blir litt engstelig..
Kunne jeg vært gravid før jeg satte den inn? [8D]

hmmm.. jeg merker ingenting jeg. Har hodepine og kvalme til tider, men har tilskrevet det mine søvnløse netter. Har du tatt en test eller? Om du er gravid må du jo få fjernet den! (staven ja)

Jeg vet.. MEN altså sjansen for at jeg er gravid er jo minimal egentlig.. For det første må man jo ha sex.. [8|] Men igjen, det er jo bare en gang som skal til.. Tviler på det er det, men jeg sa det til sambo at jeg må sjekka det for å få det ut av verden ja.. (Jeg har jo i tillegg pcos, så jo større jeg er, jo vanskeligere er det for meg å bli gravid.. Og nå er jeg ikke liten for å si det sånn..)

Kjenner ikke noe nå.. Nå er jeg som vanlig.. Heldigvis..!

Jeg har hørt at man kan bli gravid uten å ha sex.....[8|] Kjenner ei som kjenner henne... hun heter visst Maria eller noe slikt![8|]

ORIGINAL: Actrine

Jeg har hørt at man kan bli gravid uten å ha sex.....[8|] Kjenner ei som kjenner henne... hun heter visst Maria eller noe slikt![8|]

[:D]

Ops.. Ja da burde jeg kanskje være ekstra på vakt.. [&:]

Det trenger ikke jeg - ingen sex OG prevensjon... det burde vel være rimelig sikkert vel???

Skulle tru det.. [:D] Men jeg har flere ganger testa meg mens jeg har gått på p-pillen, for jeg er så usikker.. For det er er jo ikke 100 % sikkert.. Men nå man da har vanskelig for å bli gravid i tillegg, så er vel risikoen liten.. [8D] Og at man har sex kanskje en gang i kvartalet liksom..

ORIGINAL: lenemor

Det trenger ikke jeg - ingen sex OG prevensjon... det burde vel være rimelig sikkert vel???

vet ikke... du kan spør Olive??

Back
Topp