LeneChr!

kiki82

Gift med forumet
Var det kjekt i går?[:D]

Og gikk det greit i dåpen i dag?

Vi var hjemme kl 23.30 i går vi...[8D] begynner å bli gammel![:D] Men fikk da sovet 9 timer i natt, DET er lenge siden sist det! [:D][:D]

Hei[:D]

Ja, jeg hadde det knall artig. bLandet drinker til den store gullmedaljen og storkoste meg.
Kl 04.00 var det noen ikke lurte på om jeg burde dra hjem siden jeg skulle i dåp. Ville egentlig ikke, men visste jeg måtte tidlig opp i dag. Klarte å gi meg mens formen var på topp (har jeg endelig lært???) så slapp å bli overfull og sjuk.

Dåpen i dag gikk veldig bra også og de var kjempe fornøyde med sangboka[:)]

Godt å høre at dere kosa dere i går og ikke minst at dere fikk sovet MASSE[:D]

Så bra at du hadde det kjekt![:D]

Tenker nok de likte sangboka ja, kjempeflott presang som jeg ihvertfall  hadde satt stor pris på [:)]

Ikke værst at du endelig har lært når du skal stoppe da! [8D][;)] Kanskje vi begynner å bli voksne? [&:][:D]

ORIGINAL: kiki82

Tenker nok de likte sangboka ja, kjempeflott presang som jeg ihvertfall  hadde satt stor pris på [:)]

Ikke værst at du endelig har lært når du skal stoppe da! [8D][;)] Kanskje vi begynner å bli voksne? [&:][:D]

Kan jeg aldri tenke meg. Sikkert bare et engangstilfelle[8D]

ORIGINAL: LeneChr

ORIGINAL: kiki82

Kan jeg aldri tenke meg. Sikkert bare et engangstilfelle[8D]

hihi, ja vi må passe oss så vi ikke blir HELT perfekte, det holder å være så godt som [:D][:D]

He he, enig[:D]

SÅåå bra du koset deg, dette var på tiden altså [;)]

Så bra at du koset deg, og gikk hjem i tide[8D][8D]

Det gjorde jeg og, var hjemme klokken to jeg, så jeg begynner i allefall og bli gammel for jeg pleide å holde ut lengst av alle, alltid!!

Back
Topp