Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til med TUL i dag [emoji173]
Masse lykke til![]()
Lykke til i dag! [emoji92][emoji173]️
Lykke til i dag og så bra at blødningen stoppet opp![]()
Lykke til i morgen![]()
Masse lykke til imorra[emoji173]️
Det var godt å høre[emoji173]️ Lykke til i morgen[emoji8] Hvor langt er du kommet nå?
Lykke til i morgen! Veldig kjedelig at så mange av oss opplever blødninger:-(
Herremin jeg er i lykkerus og ekstase! Vi har virkelig klart det selv [emoji7]jeg hadde rett at jeg er over 7 uker på vei og lille riskornet sitt hjertet banker [emoji7]![]()
Så herlig [emoji176][emoji176] Gratulerer med bankende hjerte [emoji7]Herremin jeg er i lykkerus og ekstase! Vi har virkelig klart det selv [emoji7]jeg hadde rett at jeg er over 7 uker på vei og lille riskornet sitt hjertet banker [emoji7]![]()
Herremin jeg er i lykkerus og ekstase! Vi har virkelig klart det selv [emoji7]jeg hadde rett at jeg er over 7 uker på vei og lille riskornet sitt hjertet banker [emoji7]![]()
Så utrolig gøy å seHerremin jeg er i lykkerus og ekstase! Vi har virkelig klart det selv [emoji7]jeg hadde rett at jeg er over 7 uker på vei og lille riskornet sitt hjertet banker [emoji7]![]()

Nydelig, gratulerer så mye [emoji173] [emoji173] [emoji173]Herremin jeg er i lykkerus og ekstase! Vi har virkelig klart det selv [emoji7]jeg hadde rett at jeg er over 7 uker på vei og lille riskornet sitt hjertet banker [emoji7]![]()
Nydelig, gratulerer så mye [emoji173] [emoji173] [emoji173]Herremin jeg er i lykkerus og ekstase! Vi har virkelig klart det selv [emoji7]jeg hadde rett at jeg er over 7 uker på vei og lille riskornet sitt hjertet banker [emoji7]![]()
Fantastisk[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Gratulerer så mye[emoji173]
Gratulerer så mye med et nydelig lite riskorn med bankende hjerte! [emoji7][emoji7]