Lenebeb dagbok!

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
ja tenkte kanskje begynne å skrive litt dagbok jeg også...tanker og følelser rundt assistert befrukting.

Nå skal vi først og fremst til samtale den 7 november....frem til da så orker jeg ikke å dra til noe gyn eller gå på hormoner, lei stress å mas, så derfor får man ta dette etter samtalen med å komme i gang ordentlig :)

så nå prøver jeg å leve så normalt som mulig, og kose meg med min lille familie. Men føler for det at jeg stadig får påminnelser på denne prøvingen...men men prøver å leve i nuet :) høres ekstremt klisje ut, men føler med alle berg og dalbaner man kjører med denne prøvingen, så må man også få slike tankevekkere for å kunne fortsette.
 
Last edited:
Gratulerer med dagbok!
Ikke lenge igjen til samtalen, og det kommer til å gå så bra! :)
 
Jippiii gratulerer med dagbok Lene!! :D Blir kjempespennende å følge deg også!! :D Dagene til 7 november går SUPERfort!! :D :D
 
takk jenter :) må se om jeg er flink nok til å oppdatere da :) ja heldigvis går det fort til 7 november :D noe jeg er glad for :)
 
ja i disse tider har jeg eggløsning...noe jeg er helt sikker på sdien jeg fikk en super positiv el test for to dager siden. aldri sett den så positiv :) og hatt alle symptomer med slim, kjenner det godt i eggstokkene, luft i magen osv. så får tiden vise... har et STOOORT ønske om at det skal klaffe før forsamtalen...men ingen forventinger denne gangen...det får gå som det går...

for nååååå er det ikke lenge til et steg lenger frem til prøverør! Noe jeg både gruer og gleder meg over.

Gruer meg mest til å måtte fortelle til sjefen om "problemet" mitt...selvom hun er verdens beste sjef...men har vært så mye sykdom og annet tull på jobb...så forstår om hun er "lei" at det alltid er noe. Men må fortelle det uansett...etterhvert etter samtalen.
 
ja da blir det Kiel ferga i helga med sambo og jobben hans..fikk gratis tur og hele oppholdet på båten med mat :) blir nok veldig lite drikking for min del...men et par glass skal jeg kose meg med :) så min mor skal passe på datteren vår hos oss :) så vi skal bare kose oss som et par, ingen baby tenking og helle ha det godt sammen som et par :)
 
Ååå det hørtes bare HELT perfekt ut!!! :D Dere må kose dere max Lene!! :D
 
Vi har kosa oss på tur og er allerede 6/7 dpo!!! Neste uke er det forsamtale også, altså 7 nov... Nææærmer seg :) og mensen forventes 5 nov :) så spennende uke :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Ja da tiden går fort!!! Herremin eneste jeg tenker på er å komme til forsamtale neste uke!!! jeg grue gleder meg deluxe!!!! Så er det ikm tirsdag neste uke også... Så veldig teit om den mensen dukker opp to dager før siden man skal ta gynologisk undersøkelse første gangen. Men men... Håper mensen eventuelt er forsinket noen dager :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
En liten trøst er at de bryr seg ikke så mye om du blør på GU ;)
Lykke til!!
 
En liten trøst er at de bryr seg ikke så mye om du blør på GU ;)
Lykke til!!
Oki godt å høre!!! :) takk! Gleder meg masse faktisk nå merker jeg :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Ser ut til at mensen kommer om Max par dager... Dvs altfor tidlig enn det den skal... Jeg har begynt å spotte lyse rødt...


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Gleder meg til du og din kjære ENDELIG skal få deres forsamtale, og krysser fingre for at dere får oppstart veldig kjapt etterpå!! :D <3
 
Gleder meg til du og din kjære ENDELIG skal få deres forsamtale, og krysser fingre for at dere får oppstart veldig kjapt etterpå!! :D <3
Gjett om vi gleder oss! For mensen er på vei... Så da håper jeg den kommer kjapt :) håper vi begynner så snart som mulig etter samtale :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Rødt på papiret idag! Så da kommer vel mensen for fullt imorgen kanskje!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
forbaska TR....
Jeg krysser fingrene for at tingene snart løser seg <3
 
*krysser også for at tr kommer KJAPT!!* :D :D
 
Ingen ordentlig mens enda!!! Bare smått... I så mange dager :( jaja baaaare å vente... Men takk for gode tanker! :) men verste av alt forventet mensen!


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Jeg er lykkelig og har det flott selvom mensen er i anmarsj og etter min mening litt treg! Jeg gleeeeeder meg til torsdag og er superspent på hva slags medisiner jeg skal bruke og om jeg får kort eller lang regime, eventuelt oppstart! Kribler i magen! Trodde aldri i verden at jeg skulle få oppleve prøverør, siden jg har ei jente fra før av, så regnet med alt skulle ordne seg med andre mann. Så feil kunne man ta! Ingenting er garanti med prøving gitt. Men nå skjer masse spennende fremover på prøvingen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg og sambo har i januar vært sammen i hele ni år! Og har ei nydelig jente på 4 år som er i en flott alder! Ja kunne egentlig ikke hatt det bedre, men gleder meg til å fylle hennes liv med et eller to søsken! Hun har så mange rundt seg av tanter som har fått baby, så vet at hun blir aller tiders storesøster :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp