Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du leser innlegget hennes under alle terminforumene , eller i dagboken hennes på assister ser du detHva skjer??
♡ Termin 9 desember 2014 ♡
Taster på appen
Hvordan går d m deg?? Håper alt er i orden og at gyn har målt feil..Krysser d som krysses kan for deg Stor klem til deg
Krysser fingrene for at alt er bra på målingene og neste ultralyd.
Har hørt tilfeller hvor personer med bakovervendt livmor har fått beskjed om at det ikke er noe baby i det hele tatt, hadde noe med vinkelen på ul-staven å gjøre... Kan det være legen ikke var altfor god på det han holdt på med, og derfor ikke så godt nok? Jeg krysser alt jeg har for deg og lille spira di.
Forstå meg rett, jeg fikk beskjed om at jeg hadde venstrevendt livmor da jeg var gravid, det har den aldri vært ellers.. Kanskje noe har "flyttet på seg" så babyen ligger i en annen vinkel enn han trodde... Rotete, men håper du forstår hva jeg mener. Jeg er så dårlig på å forklare det jeg har i hodet
Snakket med en venninne som var på ul 11uker, tok utvendig men kunne ikke se noe. Måtte ta innvendig før de så noe, og hun har bakovervendt livmor. Hun er veldig slank og fin og har aldri hørt noe lignende. Så det kan jo være vanskelig så tidlig om man har det samme som henne!Har egentlig ikke orket så veldig å komme inn her på forumet. Men nå ble jeg rørt til tårer!! <3 Tusen takk!!
Prøver å holde motet oppe siden det er et bankene hjerte. Så håper alt er bra på ul til mandag. I hvert fall ingen tegn på at jeg skal miste. Og det har jeg heller ikke hatt så langt.
Håper bare at han ikke klarte å se og måle ordentlig siden embryoet lå så langt bak. Han brukte jo 20 min for å klare å se noe i det hele tatt...
Hu hadde begge deler..Leste ett sted at han hadde brukt 20min på å finne for spiren , den lå vist langt bak og kronglete til..Er jo lett å måle feil da og ikke se orntlig da den ligger langt bak..Jeg også tror målingen er feil og at alt er i orden..Håper på gode svar mandag fra hu Er d ikke nå hcg synker igjen foresten? Rart dem da tar hcg..Var set foresten innvendig el utvendig ul du tok? Tror også det kan være vinkelen. Krysser alt for deg!!!