Lena Levegg!

Nullenusken

Forumet er livet
På jobb i kveld og?
Jeg ligger her våken som vanlig, hehe....
Bikkja snorker verre enn en gammel bestefar (ikke overdrivelse faktisk, og det er en 2kg chihuahua!), gubben sover urolig, junior tramper takten, og forkjølelsen min har ikke sluppet taket, hehe....
Enda en natt i paradiset! Haha.... Herlig.....

Noe gøy å fortelle? Kjeder meg!

Aaah.. jippi, endelig nattskravletråden, også er den til meg!!! [:D]

Tror du må prøve en snorkeplaster på bikja di assa, haha!
Du burde virkelig prøve å sove snart, ellers går du på veggen den dagen du har
en liten som ikke vil sove hverken dag eller natt [:-] (hvis du er uheldig da[:)])

Men jeg er glad til assa!! hehe..

Joda, jeg er på jobb!! Har med meg en på opplæring i natt, så jeg skal bare sitte her [:D]
Det er 2. gang hun er med, så jeg skal bare sjekke at hun gjør det hun skal..haha!
En helsesøster faktisk.. [8D] artig å lære opp de i noe også!!

Sleng dere på dere andre nattevåkere også [:D]

Hva gjør dere i natt? [8|]

Høres utrolig givende ut, å bare sitte der å se på! Hehe....
Helsesøstere trenger å bli kommandert iblant vettu, hehe....
Skulle utrolig gjerne sovet jeg! Kan du forklare det til kroppen min? Hehe...
Ååå det skal bli deilig å være alene i kroppen min, og kunne legge meg på magen igjen!
Er vel lenge før det blir mage-soving igjen pga brystspreng da, haha....

ORIGINAL: Nullenusken

Ååå det skal bli deilig å være alene i kroppen min, og kunne legge meg på magen igjen!

JA de trenger litt pushing.. haha. Artig å se hvor ydmyke de er når det er ting som ikke er
rutine [8D] 

Vet du at det er ikke noe problem å sove med brystspreng, for magen er så tjukk og feit at
den tar for puppene i mange måneder etter fødsel.. hahaha. Viktig å ligge mye på magen den første
uka, så livmora trekker seg sammen [:D] Og det er utrolig deilig!!! 
Og enda er det å kunne trekke bena oppunder seg, det er mine minner da..hehe, er jo
sikkert ikke så mange som setter like mye pris på det!  Tror ikke jeg brukte sokker siste
2 mnd. i svangerskapet, og mannen min måtte klippe tåneglene mine [&:] uuusj..

Hvor mye har du gått opp? bare for å ha noe å spørre om.. haha [8D]

ORIGINAL: Lena Levegg

ORIGINAL: Nullenusken

JA de trenger litt pushing.. haha. Artig å se hvor ydmyke de er når det er ting som ikke er
rutine [8D] 

Vet du at det er ikke noe problem å sove med brystspreng, for magen er så tjukk og feit at
den tar for puppene i mange måneder etter fødsel.. hahaha. Viktig å ligge mye på magen den første
uka, så livmora trekker seg sammen [:D] Og det er utrolig deilig!!! 
Og enda er det å kunne trekke bena oppunder seg, det er mine minner da..hehe, er jo
sikkert ikke så mange som setter like mye pris på det!  Tror ikke jeg brukte sokker siste
2 mnd. i svangerskapet, og mannen min måtte klippe tåneglene mine [&:] uuusj..

Hvor mye har du gått opp? bare for å ha noe å spørre om.. haha [8D]

Har gått opp ca 12 kg tror jeg.... 10kg på magen, og 2 kg sjokolade på rumpa, haha...
Jeg har heldigvis minimalt med vann i kroppen, og har EKSTREMT typisk guttemage, så er lite ellers heldigvis! Men må nok løpe trapper en stund for å stramme opp rumpe og lår, hehe...
Hvor lang tid tar det før man er nesten normal i kroppen igjen?
Kan jeg beregne bikini til sommeren? Eller bør jeg beregne onepiece på stranda? Haha...

Er det BV eller nettet her som kødder?? [:@] gurimalla er jo så tregt!!

Men 12 kg er jo kjempebra, jeg gikk opp 30 kg første gang [&:] men bare 13 andre gang, og da
skal jeg samtidig svare på det andre spørsmålet ditt.. hehe. Jeg fikk aldri tilbake
kroppen min etter Robin, for jeg er så vant til å være tynn at jeg trodde aldri jeg skulle
trenge å slanke meg [8|]  gjorde ikke den blemma med neste gitt [8D]

Magen min er en ballong, men resten er tilbake, så jeg er rimelig vant til å bli
spurt om jeg er gravid [>:] Kunne nok bare trent litt, men så forfengelig er jeg ikke.. haha!

Rompe og lår ble jeg bare glad for å få egentlig.. [:D]
Du er nok i bikinishape til sommern ja, og hvis du ikke er det..  hvem bryr seg [8D] 

Back
Topp